Wednesday, August 3, 2011

Video: Bila Ayat Al-Quran Sewenang-Wenangnya Digunakan Oleh Si Kafir Untuk Kepentingan Politik.



Ini video lama sebenarnya. Tapi sengaja Horas! siarkan kembali untuk sama-sama kita lihat betapa beraninya pemimpin Pakatan Haprak yang bukan Islam menggunakan ayat-ayat suci Al-Quran untuk kepentingan politik mereka.

Mereka menggunakan ayat-ayat suci Al-Quran bukan kerana mereka mempercayainya, melainkan dengan niat untuk menarik perhatian orang-orang Islam agar terus menyokong dan memberikan undi kepada mereka.

Mereka sekadar berlakon seolah-olah mereka faham dan menerima kebenaran agama Islam. Namun hakikatnya itu tidak benar sama sekali.

Horas! yakin, puak-puak PAS juga mengetahui perkara berkenaan. Tapi mereka sanggup butakan mata dan pekakkan telinga asalkan dapat meraih sedikit kuasa politik.

Lebih dari itu mereka sanggup menyinsing lengan jubah dan bertegang urat leher mempertahankan apa yang dilakukan oleh rakan-rakan bukan Islam mereka dari PKR dan DAP jika ada mana-mana pihak lain berani mempertikaikannya.

Inilah politik cara PAS. Selagi boleh membawa keuntungan pada mereka, yang haram mereka sanggup halalkan dan yang halal mereka boleh haramkan.



3 comments:

Yuseri Yusoff said...

bagus bro.. korek balik yang lama2 punya video... bagi org PAS sedar!!!

Anonymous said...

Sangat2 berharap yang hamPAS tidak akan lagi...menjual ayat2 suci dengan harga yang sangat murah...
pada masa akan datang.

Anonymous said...

non 6:49 - Harapan kamu tu hanya akan tinggal harapan. Selagi pemuka2 PAS bersikap kemaruk nak dapat kuasa politik, selagi itulah depa akan sanggup jual apa saja. Bini pun pun depa sanggup jadikan cagaran..apa cerita???