Monday, January 9, 2012

Dibebaskan Dari Tuduhan Liwat : Adakah Anwar Bakal Cabar Keputusan Mahkamah?



Selepas berjaya menangguhkan perbicaraan lebih dari 60 kali...

Selepas menghina dan menggelar mahkamah dinegara ini sebagai mahkamah kanggaroo...

Selepas mengkritik dan menghina kononnya sistem kehakiman dinegara ini tempang tidak adil dan dikuasai oleh UMNO/BN...

Selepas menjaja keseluruh pelusuk negara memburuk-burukkan kerajaan kononnya dia tetap akan dipenjarakan  kerana itu yang amat diharapkan oleh UMNO...

Adakah Anwar mahupun pencacai Pakatan Haprak masih mahu mengatakan mahkamah dinegara ini tidak adil kerana dia dibebas dan dilepaskan dari tuduhan meliwat Saiful Bukhari? 

Mahukah Anwar mencabar keputusan mahkamah itu?

Tapi kita semua jangan lupa...Karpal Singh selaku peguambela Anwar dalam penggulungan hujahnya dimahkamah mengatakan;
"Kejadian seks luar tabie di antara anak guamnya (Anwar Ibrahim) dengan Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 26 Jun 2008, antara jam 3.01 – 4.30 petang di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara berlaku atas dasar suka sama suka"
Kesimpulannya, Anwar dilepas dan dibebaskan dari tuduhan melakukan jenayah seksual luar tabie...tapi yang pasti adegan liwat itu memang benar-benar terjadi dan ini disahkan sendiri oleh Karpal.

Cuma Karpal dan barisan peguam Anwar (tiada seorang pun yang beragama Islam) berjaya menukarnya daripada perlakuan jenayah kepada perlakuan seks suka sama suka.




1 comment:

Anonymous said...

KEPUTUSAN HAKIM JELAS MEMPERBODOHKAN ANWAR..SEGALA PERANCANGAN ANWAR TERKUBUR..HAKIM BERJAYA MENUNJUKAN KREDIBILITI BELIAU BAHAWA BELIAU AMAT PROFESIONAL DALAM TUGAS DAN TIDAK TERGUGAT DENGAN MAKIAN DAN PROPAGANDA ANWAR.INSTITUSI KEHAKIMAN JUGA TELAH BEBAS DARI TUDUHAN KONSPIRASI DAN DIKUASAI KERAJAAN..KERAJAAN JUGA TELAH DIBERSIHKAN DARI FITNAH PEMBANGKANG..DAN SAIFUL TELAH MEMBUKTIKAN KEBENARAN DAKWAAN NYA DENGAN KENYATAAN KARPAL BAHAWA LIWAT TELAH BERLAKU :)