Sunday, January 6, 2013

Budak Sengal Tak Cukup Akal Yang Meroyan....




Lama benar Horas! tak berblog.

Jangan kata nak berblog...nak on laptop pun tak sempat.

2-3 bulan kebelakangan ni sibuk Horas! mengalahkan sibuk Anwar Ibrahim berkempen mengelentong rakyat keceruk rantau negara.

Sibuk Horas! juga mengalahkan sibuk Mahfuz yang tak henti-henti berceramah siang malam menzahirkan pandirnya.

Hari ni lah baru ada kelapangan nak menjenguk blog.

Tup tup...ada pulak 2-3 komen daripada pencacai PR yang sengal

Komen si sengal.....
"Salam...aku Mohd Fahmi yg kau mksudkn..pencacai mcm ko ni mmg bodoh..mngumpat aku kt blog bodoh kau ni...come n see me la brader... "
"Bak dtg la yg kate nk tumbuk aku tu...ni dia org nye bro...tunggu ape lg???set time la..."
Nak tau siapa budak sengal tak cukup akal yang Horas! maksudkan....sila klik disini ...






4 comments:

Anonymous said...

Memang patut pun kena belasah dengan polis... dasar binatang. patutnya polis sula dia, tak pun suruh anwar jubor sula jubor dia dengan senjata bengkoknya. PTUIHHHH!!!!!!!!

nonbal said...

Kalau kau tak teringin mengotorkan penubuk kau dgn muka silahanat ni, ko bagi je kat aku budak ni,
Dia nak rasa gegaran otak, melihat seribu bintang bolehlah nanti.

taipingcentral_harapan melayu said...

As Salam bro..

Mohon di linkkan blog saya ni ye..

http://taipingcentral.blogspot.com/

Semoga pertalian ini menyambung ukhuwah antara kita..

Tq bro, blog bro sempoi dan menarik..

Jumpa lagi, c u soon..

Horas! said...

dah dilinkkan bro....