Monday, August 22, 2011

Budak Sekolah Bersahur Dengan Seks Di Kedah Bukti PAS Setakat Pandai Bercakap.



Kalau bab bercakap pasal masalah sosial dan moral dikalangan remaja Melayu, bagilah pada puak-puak PAS. Pasti mereka boleh bercakap mengenainya tanpa henti sampai tersembur-sembur air liur. Kemudian kaitkan segala-galanya kerana salah UMNO.

Pada mereka, negeri-negeri yang ditadbir UMNO atau BN semuanya hancur dan jahanam belaka. UMNO mereka tuduh hanya tutup mata dan buat tidak tahu dengan masalah tersebut. Kata mereka, jangan harap maksiat dan masalah moral akan dapat dibendung selagi UMNO memerintah.

Tapi itu sebenarnya hanya cakap-cakap syok sendiri mereka. Negeri yang mereka sendiri tadbir dan kuasai pun tidak terlepas dari masalah yang sama. Tapi mereka tak nampak apa yang berlaku didepan batang hidung sendiri kerana mata mereka terlampau asyik melilau mencari dan memerhati masalah moral dan sosial dikalangan remaja Melayu yang berlaku dinegeri-negeri yang ditadbir UMNO. 

Mari kita lihat apa yang berlaku di Kedah seperti yang dilaporkan oleh Harian Metro.
ALOR SETAR: Dua remaja lelaki berusia 15 tahun ditahan selepas membawa teman wanita berkongsi sebuah bilik di sebuah hotel dekat Kuah, Langkawi, untuk mengadakan hubungan seks, awal pagi kelmarin. 
Malah, mereka bukan saja melakukan kegiatan tidak bermoral itu ketika umat Islam bersiap-siap untuk bersahur, tetapi turut ‘berani’ dengan menyewa hotel yang hanya terletak bersebelahan Pejabat Agama Daerah Langkawi (Padal).

Pegawai Penyiasat Padal, Muhammad Hidayat Halim, berkata dalam serbuan itu, sepasukan anggotanya yang diketuai Saiful Aswad Kasa membuat pemeriksaan di hotel itu dan mendapati sebuah bilik dalam keadaan mencurigakan.

Beliau berkata, hasil pemeriksaan mendapati bilik itu dikunci, manakala lampunya tertutup menyebabkan anggotanya mengetuk pintu dan memberi salam berulang kali.

“Pemeriksaan kemudian menemui pasangannya hanya berseluar pendek. Kedua-dua remaja itu mengaku baru selesai melakukan hubungan seks,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

Muhammad Hidayat berkata, turut berada di situ sepasang kekasih yang berpakaian lengkap dipercayai baru bangun tidur. Seterusnya boleh dibaca disini.
Itulah akibatnya bila hanya pandai bercakap dan pandai mencari salah serta kelemahan orang lain. Sibuk sangat menjaga tepi kain orang, sudahnya tak sedar tepi jubah sendiri bergelumang dengan tahi.

Sudah lebih 3 tahun PAS mentadbir negeri Kedah, tapi mereka langsung tidak mampu melakukan apa-apa untuk menangani masalah moral dan maksiat yang berlaku dikalangan remaja Melayu disana. Maksiat terus berlaku dan semakin berleluasa walaupun dalam bulan Ramadan.

Yang anehnya, dalam masa yang sama, mereka masih tak sedar diri dan tetap memperlekehkan apa juga usaha yang dilakukan oleh UMNO untuk membendung masalah tersebut.

Sedangkan mereka sendiri tiada satu apa pun ikhtiar yang dilakukan. Setakat pandai meletakkan kesalahan pada UMNO saja...macam yang Bob Lokman buat. Memang hampehhhh!.



8 comments:

Anonymous said...

apa yang nak dihairankan?

pemimpin-pemimpin PAShit tu sendiri pun rosak akhlak!

mat sabun kena tangkap khalwat!

adun Perupok dari PAShit main dengan bini orang!

salehudin ayub kantoi main betina kat puduraya sampai orang gelar dia din pudu!

Anonymous said...

aku stuju dgn Anonymous August 22, 2011 7:24 PM. pemuka2 pandai tengok dn komplen kekurangan org lain jer. kekurangan dn kelemahan sendiri disorokkan. skrg baru padan muka,kutukan tu semua dah balik pd diri sendiri.

Anonymous said...

PAS saja satu-satunya parti yg relevan untuk berbohong, berkhianat, berzina, bermuka-muka dan sebagainya. Kalau nak join PAS tapi tak de ciri-ciri yg disebutkan diatas...jangan mimpi boleh join PAS.

Anonymous said...

maksiat mana-mana pun brlaku...x kira la negeri d tadbir oleh umno ke pas...sbb islam skrg ni lemah

anti bohmau said...

jgn kata Islam lemah. yg lemah penganut2nya yg ada diseluruh dunia! yg haram tetap haram..jgnkan dgn orang lain, sepupu sepipitpun bukan mahram tp budaya melayu menghalalkan pergaulan sepupu sepipit mcm saudara kandung!! sedang saudara kandung pun ada yg berperangai mcm haruan makan anak!!

sepatutnya mrk yg mendakwa mrk Islam sejati,lebih Islamik, Islam sebenar hingga sanggup buang bangsa, buang ideologi asal parti, WAJIB bekerja lebih keras & suci hati membela anak2 orang melayu Islam yg dahagakan ilmu agama Islam yg sebenar, yg tidak menyeleweng demi politik, krn selama ini mrk yg alim (kucing?) ni selalu saja menuduh orang lain tidak Islamik!! tp tu la kan? mrk hanya mampu berceramah sepanjang masa tp gagal mempraktikkan apa yg mrk selalu khutbahkan! tp yg mrk berjaya praktikkan sekarang ialah mempamerkan sokongan padu kpd komunis...kan itu satu pembaharuan yg sangat menonjol sekarang ni? syabas pas!!

Anonymous said...

time pas memrintah baru le ade tangkapan khalwat dalam langkawi sebelum ni sesiapa nak beromen pergi langkawi mesti line clear hahaha

Anonymous said...

time Pas memerintah baru banyak maksiat di langkawi tak terkawal.. ingatkan lebih baik tapi lebih hancurr... nak buat macam mana Pas sebuk berceramah siang malam mana ada masa nak buat keje...muhahaaaa

Anonymous said...

korang coment semua bodoh2...kenapalah bodoh sgt korang ni..tu name pas buat kerja dgn teliti..nilah kesan impak yg ditiggalkan oleh jajah BN UMno bodoh...Nilah hasilnya..Buktinya pas buat kerj akasi korang tgK,kesan jajahan umno bn..byk yg rosak...tu pun xleh pikir..ape dulu2 lg teruk aku rase..