Tuesday, May 8, 2012

Melancap? Apa Cerita Ni Khalid Syiah Oiiii...?




Terkentut-kentut kawan Horas! ketawa apabila membaca berita yang Horas! tunjukkan berkaitan apa yang dilaporkan oleh Malaysiakini tentang Khalid Ismath.

Malaysiakini melaporkan Khalid Ismath mengadu kepada Latheefa Koya kononnya semasa disoal siasat polis, dia (Khalid) telah ditanya soalan-soalan seksual.

Kata budak 3 suku itu, antara soalan-soalan yang bertalu-talu ditanya oleh polis padanya adalah samada dia terlibat dalam LGBT dan adakah dia SUKA MELANCAP...

kah kah kah kah kah kah !!!

Kita tahu budak Khalid ni memang penipu dan suka mengada-ngadakan cerita. Kalau tak..takkanlah dia sampai sanggup mengada-ngadakan cerita kononnya usus perut ibunya pecah semata-mata kerana mahu memfitnah polis.

Sedangkan tak lama selepas itu...satu Malaysia boleh nampak betapa sihat walafiatnya ibu khalid jalan berlenggang mengiringi anaknya menyerah diri di balai polis.

Jadi, berkenaan soalan berbaur seks yang kononnya bertalu-talu ditanya oleh polis ketika Khalid Ismath disiasat itu...rakan-rakan pembaca sekalian nilaikanlah sendiri samada ianya benar atau tidak.

Kalau keadaan kesihatan ibunya sendiri pun Khalid sanggup jadikan modal untuk memfitnah polis, jadi apa sangatlah halnya kalau kali ini Khalid buat finah pula kononnya polis bertanya samada dia SUKA MELANCAP atau tidak. :)


Kalau nak menipu pun berpada-padalah.....




10 comments:

! BUJANG SENANG ! said...

link my site..mohon dipaut ke blog bro

Anonymous said...

Latifah Koyak tu pun agaknya naik stim dengar cerita Kalid tu.

Anonymous said...

latipa koyah ni bodoh...

Anonymous said...

dia terlupa kot yang setiap soal siasat Polis adalah diRAKAM audio/video ....
opsss ...syiah kata bukti besi tak boleh pakai !

Anonymous said...

bodoh betoi juak2 umngok ni..cakap tak pakai otak..patut la bodoh piang semacam je..isu blog ni ntah apa2..patut la tak ramai follower..hampeh je

Anonymous said...

Ismeth memang dah dilancap pun , dilancap oleh anwar ..dilancap oleh ambiga , dilancap oleh syiah !

lateefa pula memang kaki lancap , kaki lancap budak2 U , kaki lancap anwar dan ambiga ,

keduanya kena lancap dan dilancap , padan sanggatlah !!

Horas! said...

Anon 9:21 - Tak ramai follower pun tak mengapa. Asalkan ada 2-3 orang yang baca pun cukuplah. Yang penting, putat belit, fitnah, penipuan dan perangai buruk PR dan juak-juaknya terus didedahkan :)

Anonymous said...

anon May 8, 2012 9:21 PM..
sian la kat ko... btol bhai gua mmg sian gila kat ko.. pesal la mak bapak ko dpt ank bodo cam lembu kehkehkeh....

Anonymous said...

anon May 8, 2012 10:27 PM

Hahahahah...kalo gitu kita patut cian kan mak ngan bapak die la bukan sian kt die...die dah mmg bodoh dah...mak bapak dia yg dok menanggong kebodohan die tu yg kesian...hahah

Anonymous said...

korang tak pernah melancap ke?
dahsyat,mesti mulia hati korang semua ni kan.

apa nk jadi dengan syiah and yang mengikut ali sunnah pun golongan macam korang ni..malu je..