Thursday, July 5, 2012

Terbaekkk! Ini Hasil Perjuangan Demi Islam PAS Di Selangor.



PAS menikus dan langsung tak berani membantah bila DAP mahu arak dijual dikawasan majoriti Islam.

PAS jugak langsung tak bangkit membela mantan YDP Majlis Perbandaran Subang Jaya, apabila teruk dihentam DAP akibat cadangan mahu menghalang umat Islam bekerja di pusat hiburan yang menyediakan arak.

Jadi, sebagaimana dalam dua kes diatas...rakan-rakan pembaca-pembaca sekalian jangan haraplah PAS akan berani bersuara atau bertindak apabila melihat gambar dibawah.

Sekarang sudah ada pula promosi jualan arak sempena menyambut bulan Ramadan Al-Mubarak yang bakal menjelma tidak lama lagi Selangor.

Tahniah PAS!!!...Islam semakin dihormati semenjak PAS berkongsi kuasa mentadbir Selangor bersama DAP dan PKR.




sumber: klik disini


5 comments:

Anonymous said...

pencacai pas digalakkan utk membelinya. nanti bole la dihidangkan kepada rakan2 kafir harbi - dibaca Dap - yg dtg berkunjung sempena aidilfitri.

Anonymous said...

Satu Penghinaan untuk umat Islam di Tanah Melayu saat kedatangan Ramadan al Mubarak

QalamQabut said...

Horas!

Tahniah atas pendedahan ini. Semoga puaka PAS dapat berfikir sejenak. Lain kali dedahkan dengan lebih terperinci tarikh dan tempat gambar itu diambil. Kita bukan nak buat fitnah macam kes Rosmah dikatakan jadi PM Malaysia, tapi kita nak dedahkan kebenaran, memberi keinsafan walaupun kepada diri kita sendiri.

Anonymous said...

Moga pas dn pkr jahanam dlm pru nanti. Dua parti ni la yg menyebabkn kafir harbi semakin x menghormati islam.

Anonymous said...

tahu sajalah...melepas anjing tersepit. Sememang tabii makhluk DAP boleh hidup dimana-mana. Kelemahan orang Melayu cuma mempunyai satu tabiat suka meminta-minta dan mengharap-harap.Tersangat kurang(bukan tiada)menggunakan fikiran dan kegigihan dalam usaha. Sikap negatif seperti "tidak apa" atau mengambil mudah.
Kini kena buka mata seluas-luasnya dan lihat apa sudah terjadi. Ini baru peringkat awal. Fikirlah apa akan terjadi pada masa akan datang disebabkan kealpaan . Dengan kegigihan dan kesabaran bangsa ini maka pengaruh Melayu dan Islam akan tenggelam. Sebagaimana hilangnya pengaruh Islam di India dan kerajaan-kerajaan terdahulu di Eropah.