Thursday, July 26, 2012

Tolonglah Abby! Sembunyikanlah Sedikit Kebodohan Anda...



Dah ramai sebenarnya rakan-rakan blogger yang menulis artikel tentang Abby Abadi (bukan nama sebenar yang diberikan oleh ibu bapanya) semenjak dia menyertai PAS.

Rata-rata mereka menghentam Abby atas, bawah, depan dan belakang.

Mereka menghentam dan mengkritik Abby pula bukan kerana suka-suka melainkan kerana mulut artis tersebut yang begitu cabul dan laser tak menentu arah semenjak berjinak-jinak dengan PAS.

Horas! pula tak berminat untuk menulis tentang artis tersebut. Sekadar membaca artikel berkaitan beliau diblog rakan-rakan.

Tapi hari ini Horas! tidak dapat untuk menahan diri dari menulis sedikit tentang artis berstatus ibu tunggal yang seorang ini. Horas! tiada masalah dengan sikap lantang Abby yang mengkritik apa yang dia rasa tak betul. Lantak kau lah. Kita semua masing-masing ada hak untuk menyuarakan pendapat kita.

Cumanya Abby ini lain daripada yang lain. Sepanjang pemerhatian Horas!...dia jarang menggunakan otaknya untuk berfikir sebelum bercakap. Atau dalam bahasa mudahnya, dia main pakai hentam keromo sahaja cakap apa yang dia nak cakap.

Abby seolah-olah tidak peduli jika kebodohan tahap piang bergandanya terserlah dalam setiap perkara yang diperkatakannya.

Buktinya....

Terkini...kata Abby, dunia seni yang Islamik hanya akan wujud selepas PAS mengambil alih tampuk pemerintahan negara.

Benarkah apa yang dikatakan Abby itu?

Tak perlu Horas! menulis panjang untuk membuktikan yang Abby adalah salah lagi bodoh. Lihat sahaja beberapa klip video dibawah, yang dihasilkan oleh anak-anak seni di Kelantan setelah lebih 20 tahun PAS mengambil alih tampuk pemerintahan Negeri Serambi Mekah itu dari UMNO.

Dan kalau rajin mencari...ada berlambak-lambak lagi klip video seperti dibawah ini di youtube.




Islamik kah seni yang dihasilkan dinegeri yang ditadbir oleh ulamak yang paling dikagumi Abby...Nik Aziz dan konco-konconya?

Bodoh kan Abby tu.....










2 comments:

Anonymous said...

sian abby. menunggu masa untuk dingap lebai pas yg kebanyakannya terlebih mkn obat kuat mustajab

Anonymous said...

Itu aja harapan janda begap tu...