Thursday, June 16, 2011

Lawak!!! Makcik Tua Yang Rela Dirogol.



Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju ke kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut nak mintak tumpang.. jadi bas tu pun berhenti la… Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut.

Sorang perompak berkata..."Keluarkan semua barang kemas dan duit yang korang ada..!!..Cepat..!!”

Sorang pekerja kilang tu membalas, “..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau pergi keje..duit pun bawak sikit je..”

Perompak berfikir seketika.. “Huh!..gini la..sebab korang takder barang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa..”

Pekerja kilang yang muda berkata.. ” Alalaa…takkan la makcik tua yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker..”

Tetiba..makcik tu berdiri..

"Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.. !"


Kah.. kah.. kah.. kah kah!!....


Credit : kisah69.blogspot

2 comments:

Anonymous said...

muahahahaha...macik tuh dah lama menjanda kot?..

Jeffry said...

KEHKEHKEH INI MCM PUNYE PENYAMUN KASI SERBU RAMAI2 PASTU SUNATKAN SAMPAI HABIS JEK! ADOIYAIIII