Tuesday, June 21, 2011

Pemuda PAS Sudah Semakin Jauh Tersesat.



Juak-juak PAS selalu melompat dan melolong menyalahkan UMNO sekiranya timbul kes-kes murtad yang membabitkan umat Islam. Tak cukup dengan melompat dan melolong, juak-juak PAS akan fitnah, maki hamun dan lemparkan macam-macam tuduhan kepada UMNO.

Yang anehnya dalam pada juak-juak PAS dok belasah UMNO kalau berlaku kes murtad, mereka tanpa segan silu dan rasa bersalah sanggup pulak mempertahankan dan sanggup menjadi perisai si Ambiga yang terkenal dengan sikap dan pendiriannya yang selalu jadi pembela dan penyokong sesiapa yang ingin murtad.

Apa sudah jadi dengan Pemuda PAS? Sepatutnya kalau dah tersesat jalan, baliklah kepangkal jalan. Ini tidak, sengaja buat-buat tak sedar walaupun dah tahu semakin jauh tersesat.
KUALA LUMPUR, 20 Jun: Dewan Pemuda PAS Pusat (DPPP) memberi amaran kepada Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali dan ahli-ahli pertubuhan itu agar menghentikan tindakan samseng mereka dan ugutan kepada rakyat Malaysia khususnya kalangan bukan Melayu yang mahu menyertai Himpunan Bersih 2.0. 
Ketua penerangannya, Riduan Mohd Nor menegaskan, Pemuda PAS bersedia menjadi perisai kepada rakyat pelbagai kaum yang hadir dalam perhimpunan Bersih 2.0 sekaligus menolak sebarang tindakan provokatif yang cuba diadakan oleh Perkasa untuk menimbulkan suasana tegang dan huru-hara. 
DPPP, katanya kesal dengan risalah perkauman yang diedarkan Perkasa yang menyebut "Awas!!! Ambiga Wanita Hindu yang Merbahaya". 
“Ini sudah melampau dan jelas satu penghinaan kepada Pengerusi Bersih, Datuk Ambiga Sreenevasan dan kaum lain,” tegasnya dalam kenyataan kepada Harakahdaily.
Pemuda PAS bukan main melenting bila PERKASA kata Ambiga seorang wanita Hindu yang bahaya. Menjadi pantang besar pada Pemuda PAS kalau ada mana-mana pihak berani mengkritik atau menyentuh si Ambiga celaka.

Apa yang PERKASA katakan itu memang benar. Tak ada salahnya sikit pun. Ambiga adalah individu yang bermati-matian mahu mewujudkan IFC. Baca disini. Dia juga sentiasa meyokong penuh sesiapa yang mahu murtad.

Bukankah itu merbahaya namanya? Bahaya pada agama...bahaya pada bangsa dan bahaya pada negara. Salahkah PERKASA mengeluarkan kenyataan itu?

Tapi sayang. Ada pulak sekumpulan manusia bodoh yang kononnya memperjuangkan dan memartabatkan Islam sanggup bersekongkol dengan seorang perempuan Hindu yang anti Islam.

Kerana sayang dan amat menghormati Ambiga, Pemuda PAS sanggup terjun kedalam gaung bersama perempuan hindu tersebut. Khaakkkkk ptuiihhhhhhh...!!!



4 comments:

hangkedee said...

Orang melayu hanya berani dengan bangsa sendiri...

Wake UP! said...

Salam. Biasalah. Muka-muka dalam PAS tu pun macam ngok.

Anonymous said...

yang sanggup jd barua mmg puak pas biasanya. pasal apa sanggup jd barua?...pasa otak bubuh kat lutut. base bengong..

hanz png said...

bodh punya perkasa, nak hina ambiga pun tak payahlah guna perkataan hindu, hindu tu kan agama dia, kalau kita tunjuk akhlak yang buruk macam perkasa dan admin yang menyokong perkauman dan penghinaan agama seseorang di malaysia ni, macam mana orang bukan islam nak tertarik kepada islam dengan sikap buruk yang ditunjukkan admin dan perkasa???

islam tak suruh kita menghina agama dan bangsa lain, saya sebagai orang islam tidak menyokong sikap dan perkataan yang digunakan admin di dalam blog ini, dan mengutuk keras sikap dan kata2 hina yang dikeluarkan parti perkasa terhadap ambiga, islam adalah suci dan aman,

Segala yang buruk hanya datang dari sesetengah penganutnya yang sesat. Semoga admin blog ini dan parti perkasa dapat kembali ke pangkal jalan dan bertaubat.