Tuesday, June 7, 2011

Inilah Video Yang Amat Ditakuti Oleh Puak PAS.



Khabarnya Ustaz Kazim Elias yang merungkai permasalahan hukum zina tanpa empat orang saksi ini adalah ahli PAS. Oleh kerana beliau berkata benar dalam ceramahnya, tanpa memihak kepada Anwar Ibrahim mahupun kepimpinan tertinggi partinya sendiri, beliau bakal dipecat keahliannya dari dalam PAS Perak.

Itulah perangai PAS semenjak dulu. Kalau kena pada UMNO bukan main lagi mereka terpekik terlolong mahu ditunjukkan kebenaran, tapi bila kena pada parti sendiri akan disembunyikannya dicelah serban ataupun didalam jubah.

Kalau perjuangan mewujudkan negara Islam boleh dibakul sampahkan dan diganti dengan negara kebajikan...gara-gara takut dengan ugutan Karpal Singh yang mahu mayatnya dilangkah dulu, apa sangatlah kalau setakat nak pecat keahlian Ustaz Kazim Elias.

Nampaknya, demi untuk menjaga hati serta kepentingan DAP dan PKR, PAS akan sanggup menganiaya ahli parti sendiri yang banyak berjasa.




22 comments:

Anonymous said...

masuk umno saja ustaz kazim. boleh dapat pahala bantu rakyat dan membina islam psal pas dah tolak islam dlm perjuanganya..

Anonymous said...

Org bangang tak dapat bezakan antara tuduhan zina dan rogol. kah kah kah

CIFUT said...

Org bangang jer yg mengangkat penzina jadi pemimpin derang. Hahahaha.

Anonymous said...

Matlamat PAS sekarang bukan lagi nak memartabatkan agama macam yang dilaung2kan dulu...tapi kuasa. Untuk tujuan itu...PAS terpaksa bergantung pada strategi politik Anwar yang licik.

Jadi, kesalahan moral Anwar terpaksa dipertahankan walau dengan apa cara sekali pun...hatta terpaksa mengorbankan ahli sendiri yang berani berkata benar.

Neilkie69 said...

Syukur Ustaz dah beri penjelasan.Tidak ada lagi perkara yang was-was. Harap puak-puak yang taksub kabilah PAS tu insaflah dan jangan lah bertaklid dengan apa yang diputar belit oleh Ulamah Terompak kayu lagi....

Horas! Hulu Langat said...

Dalam pada masa pemimpin dan ulama pas cuba menyembunyikan fakta dan membela Anwar...Ustaz Kazim tampil untuk menyatakan kebenaran.

Beliau berani berkata benar walaupun pahit. Sanggup dipecat dari PAS.

Anonymous said...

ostat kazim nie bukan ka uMNO ker ...

whiteorange said...

Aku tak peduli fahaman politik Ustaz Kazim! walaupun dia PAS tetapi berkata benar aku tetap hormat dia

Kita orang Islam perlu ustaz ustaz yang sebegini , yang menyampaikan sesuatu ilmu dengan terang dan jelas, sehingga kita benar benar faham

Selama ini , kejahilan kita dalam Islam, telah dieksploitasi oleh segolongan orang yang berilmu untuk mendapatkan laba dari segi jawatan mahupun politik

Aku sangat berharap agar ada sesiapa boleh kasi tahu macamana nak kontak Ustaz Kazim ni sebab aku nak panggil dia datang bagi ceramah

whiteorange said...

Bersyukur kerana akhirnya aku berjumpa ustaz yang dapat menghuraikan kekusutan aku bab agama ni, walaupun sekadar berjumpa d you tube, terima kasih ustaz

Anonymous said...

Ustaz Kazim ni parti dia Parti Allah, apa- apa yang tak betul, semua di tegurnya samada dari pembangkang atau pun kerajaan, begini lah Ulamak yg di perlukan . berani dalam menegakkan syiar Islam.

Anonymous said...

tahniah di atas ceramah ini semuga kebenaran akan dapat diperlihatkan...Amin

Anonymous said...

tahniah di atas ceramah ini semuga kebenaran akan dapat diperlihatkan...Amin

Anonymous said...

ustaz ni abg dai exco agama dumbno perak.sejak rampasan kuasa di perak mamat ni dapat privilage sampai ke rumah zambri thambhi.dulu mamat ni kutuk dumbno giler2 kat surau tembok sebelum di nyahkan oleh puak dumbno situ.sekarang sudah glomour

Anonymous said...

seingat aku ustaz kazim ni dari ceramah dia yg aku tengok kat youtube ..menunjukan dia bukan penyokong pada mana-mana Parti Politik...dia antara ulama yg berani berkata benar demi kemuliaan Islam.

Anonymous said...

seingat aku ustaz kazim ni dari ceramah dia yg aku tengok kat youtube ..menunjukan dia bukan penyokong pada mana-mana Parti Politik...dia antara ulama yg berani berkata benar demi kemuliaan Islam.

roslee67.ibrahim said...

Benar kata ust Kazim tu...cuma jangan sampai qorinah tu dirosakkan dan bertujuan untuk mengaibkan atau menjatuhkan maruah sesama manusia....qorinah boleh juga dipalsukan....betul tak...

roslee67.ibrahim said...

betul juga kata ust Kazim tu...
cuma jangan qorinah tu dibuat semata-mata untuk mengaibkan atau menjatuhkan maruah sesama manusia...maklumlah perkara-perkara tersebut boleh dibuat-buat...

Aliffnajmi said...

Bagaimana kita nak tau qorinah itu palsu atau benar klu asal terdengar shj mengenainya kita terus menyangkal dan menolaknya tanpa ada usaha menyiasat perkara tersebut.

Anonymous said...

TERIMA KASIH USTAZ KAZIM ATAS PENJELSAN YANG MEMBUATKAN SEMUA ORANG YANG BERAKAL FAHAM. bEGINILAH MANUSIA YANG BENAR. BERCAKAP BENAR KALAU BENAR TAK KIRA SIAPA.

Anonymous said...

Syukur Alhamdulillah, selama ini saya keliru dgn Qazaf, 4 Saksi dan lain2 spt ceramah2 di surau oleh pendakwah2 & ustaz2 ya seringkali berhujjah dgn nada menjerit2 dan spt menghina seseorang..
Namun, Ustaz Kazim telah memperjelaskan dengan nada yg cukup tenang dan bersahaja..
Ini la yang dinamakan menuntut ilmu dengan cara ber"GURU"...
semoga Allah memberikan Rahmat dan Hidayah kpd kita...

Horas! Hulu Langat said...

Ustaz Kazim berani berkata benar walaupun pahit untuk diterima oleh partinya sendiri.

Demi kesucian agama..beliau sanggup mengambil risiko dipecat dari parti yang dah disertainya sekian lama..

Kan bagus kalau semua ustaz2 dlm PAS bersikap seperti Ustaz Kazim. Pasti penghormatan dan sokongan rakyat dtg dgn sendirinya.

Ini tidak...ramai yg lebih suka menyembunyikan hukum sebenar dan galak memaki hamun & menghina pihak lain dlm ceramah mereka.

Anonymous said...

Ustaz....tak payah masuk UMNO atau pun mana-mana parti politik tapi katalah yang benar.Inilah ustaz yang betul.Yang dok dlm PAS,DAP,PKR hatta dlm UMNO pun kalau tak betul maka tak betul la.Saya sokong Ustaz sebagai seorang yg.benar-benar Islam.PAS bukan Islam.Hj.Hadi n Nik Aziz pun banyak doh menyeleweng.Taubat la weh!