Monday, June 6, 2011

Dah Sembuhkah Penyakit Buasir Mat Sabu?


Gambar hiasan : Tak ada kena mengena dengan jantan 
yang ditangkap dibilik 121 atau pasangannya kah..kah..kah!

Timbalan presiden PAS yang ada sekarang pernah ditangkap berkhalwat pada 13 Januari 1995. Mat Sabu ditangkap dibilik 121 Hotel Perdana Kota Bahru bersama isteri kawannya sendiri bernama Norma.

Serbuan dan penangkapan keatas Mat Sabu dan pasangannya dilakukan oleh tujuh orang penyelia agama.

Semasa kantoi, Mat Sabu hanya memakai kain tuala milik kerajaan berwarna hijau, manakala wanita yang memberahikannya itu sudah pun membuka tudung kepala yang dipakainya. Kedua-duanya sedang berada diatas katil dan Mat Sabu ketika itu sedang menyandar dikepala katil.

Ditangan Norma ketika itu terdapat sebotol kecil ubat yang didakwanya adalah ubat BUASIR.

Persoalannya, siapa yang berpenyakit buasir? Mat Sabu atau Norma? Kalau mengikut keterangan Mat Sabu ketika menegakkan benang basahnya, Norma masuk kebiliknya kerana menghantarkan ubat. Jadi sudah tentulah yang ada sakit buasir adalah Mat Sabu sendiri.

Mungkin beberapa detik sebelum ditangkap, Norma sudah pun melihat keadaan buasir Mat Sabu dan dalam keadaan bersedia untuk menyapukan ubat buasir di dubur lelaki yang kini menjadi timbalan presiden PAS berkenaan.

Sudah sembuhkah penyakit buasir Mat Sabu?

Maklumlah, sekarang ni beliau sudah menjadi timbalan Presiden PAS. Kesibukannya sudah tentu akan jadi berkali-kali ganda jika dibandingkan dengan sebelum ini. Jadual berceramah juga pasti akan padat.

Takut nanti tengah syok-syok meneran suara berceramah memaki hamun UMNO, tiba-tiba buasirnya terkeluar...terpaksa pula berhenti separuh jalan. Itu boleh potong stim juak-juak PAS yang tengah khayal menikmati maki hamunnya.

Kalau belum sembuh, eloklah Mat Sabu cepat-cepat berubat. Tapi pastikan tak suruh mana-mana isteri orang masuk kedalam bilik hotel sapukan ubat buasir diduburnya. Takut kantoi lagi dan Nik Aziz terpaksa bersilat sekali lagi untuk membelanya.

Sekarang ni banyak kaedah rawatan moden yang boleh merawat penyakit buasir tu....



6 comments:

Anonymous said...

hahahaha..camtu ke rupa buasir abg mat sabun? Klu anwar nampak leh jadi merenyam orang tua gay tu.

Anonymous said...

Wahaaa...! Bila da jadi Timb Presiden Pas lagi ngaam pasti si Norma kembali sebab mat syabuuu dah naik pangkat.Tak kan da lupa kisah lama..entah-entah sedang merayakan kenaikan pangkat dengan Norma kot...Tapi PAS kata jika kena tangkap khalwat atau zina mesti adakan saksi 4orang...sapa lah agaknya bila nak amm sanggup bawa penonton 4orang....lepas ni kat Kelantan boleh buat khalwat dan zina janji jangan ada saksi...jom g Kelantan cari awet kelantee..

Horas! Hulu Langat said...

Kat Kelantan memang macam2 ada...sejengkal je jaraknya dengan pejabat tok guru...kah kah kah!

Tapi juak2 PAS taik tempat orang lain dia nampak...loji kumbahan depan hidung dia buat buta.

armouris said...

lagi info tentang buasir di SIHAT SELALU - Punca dan Rawatan Buasir

nonbal said...

ha ha ha ha ha ha !!!! posting paling kelakar pernah aku baca setakat ni, keluar air mata aku gelak. Syabas horas, disamping kelakar dan sinis, ianya sarat dgn mesej yang jitu terhadap orang ramai. Good Job.

Anonymous said...

Sumbangan Kewangan Daripada Anda Diperlukan
Bagi Membiaya Kos Guaman Pembelaan Keatas
Tanah Wakaf Khas Madrasah Salihiah Kanchut
Salurkan Sumbangan Anda Ke Bank Islam,
No Acc. 02011020349972 Madrasah Salihiah Kanchut. Sila hubungi Pengerusi Bandan Bertindak Selamatkan Madrasah Salihiah, Mansor Ahmad di no 0147572052 untuk sebarang maklumat mengenainya.