Wednesday, August 24, 2011

Video: 2 Sebab Utama Mengapa Anwar Takut Untuk 'Bermubahalah' Berkaitan Tuduhan Liwat.

Sebelum ini Anwar sering menggunakan alasan bahawa dia enggan 'bermubahalah' kerana dia telah dianiaya. Bila alasan dia dianiaya mula nampak meragukan dan sudah tidak boleh diterima oleh rakyat, dengan serta merta dia mencari alasan baru.

Alasan kedua yang digunakan oleh Anwar pula ialah dia kononnya telah dinasihatkan oleh para ulamak dari dalam dan luar negara agar tidak melakukan sumpah berkenaan. 

Bangkai gajah tidak akan boleh ditutup dengan nyiru. Akhirnya sebab-sebab mengapa dia tidak mahu melakukan sumpah laknat atau 'mubahalah' keluar dari mulut busuknya sendiri.

Horas! yakin tidak semua pernah melihat rakaman video dibawah ini di youtube. Jadi hari ini Horas! paparkan pula disini untuk rakan-rakan pembaca sekalian lihat. Yang menariknya video ini dirakam oleh malaysiakini yang laporannya sentiasa dianggap amat benar, telus dan tidak boleh dipertkai oleh juak-juak Pakatan Haprak.

Tumpukan perhatian bermula dari minit 0:16 hingga minit 0:23, dan rakan-rakan pembaca sekalian akan tahu apa sebabnya Anwar tidak berani 'bermubahalah' seperti mana yang telah dilakukan oleh Mohd Saiful Bukhari.





4 comments:

usin said...

dah pernah tengok clip tu. sahih la dia tk nak mubahalah sbb mengikut kata dia org yg layak buat mubahalah ialah org yg bebas dari dosa besar, tak pernah minum arak, tak pernah berzina. dia buat yg mana satu menyebabkan dia tak boleh mubahalah? mulut busuk sendiri yg buka pekong bhai...

Horas! Hulu Langat said...

Dia dah buat semua kot bro usin? Kalau jantan pun dah diliwatnya, benda-benda lain lagi la dia tak kisah nak buat.

whiteorange said...

A . Tak pernah minum arak

B. Tak pernah Berzina

Walaupun saksi besi, aku pilih jawapan B, sebab yang A aku belum pernah tengok melalui saksi besi ...

Anonymous said...

hahahaha gila ahh..klu aku jadi "saudari" tu confirm balas balik kenyataan si tua anwar. biar terduduk kat situ