Tuesday, August 9, 2011

Video! Apa Yang Akan Anda Lakukan Jika Dibuli Oleh Cina Dua Beranak Yang Celaka Ini?



Horas! terjumpa video ini ketika melayari Youtube. Tidak pasti pula samada benar Cina dua ekor yang sedang membuli dan mengugut seorang pemandu kereta ini betul-betul anak dan ayah atau tidak. Mungkin itu hanya andaian perakam video berkenaan.

Tapi melihat lagak dan gelagat keduanya yang bukan main agresif membuli sipemandu kereta yang memandu sorang-sorang itu amat menyakitkan hati Horas!.

Siap ambil gambar dan pecahkan lampu belakang sipemilik kereta. Samseng dan kasar benar lagak kedua-duanya. Macam sial.

Apa agaknya yang akan rakan-rakan pembaca sekalian lakukan jika berada ditempat lelaki yang memandu kereta warna perak tu?

Buat tak tahu dan bersabar? Keluar dari kereta dan selesaikan dengan cara baik? Atau ambil apa saja yang ada didalam kereta, keluar dan balun kedua-duanya?



9 comments:

Anonymous said...

Susah nak cakap bro, tapi rasanya gua akan tunjukkan yang langit kat Malaysia ni tinggi kot. Cam siyal....

Mr Yezzaa 689 said...

memang kono cino dua ekor tu! tp kalau dibelek2 tiga2 cina tu semunye cina bukit tu. Yg hyundai getz tu pun cina bukit gak psl siap lari x brenti pun bila langgar tiara kat depan tu. Yg cina sluar pendek tu plak siap tutup2 muka...penakuit!! pokok pangkalnya kalau jadi mcm ni kat aku memang meletup juga...x kira la sapa pnya yg sampai dulu!!

Anonymous said...

Kalo aku mau bersepai gigi beruk dua ekor tu. Kompem tak bole makan b**i sebulan, tuihhhh!

Anonymous said...

Jenis manusia yg makan babi la kot... tue perangai penakut2...hahaha kalo melayu sure kene lah.. pengunci setering confirm singgah kat muka...

webmarhaen said...

Hello tuan,Bolehkah anda bertukar-tukar link? saya telah dikaitkan web yang bagus anda, supaya anda boleh link blog saya?Saya berharap anda tidak keberatan ...
ini adalah blog saya http://webmarhaen.blogspot.com/

nasib baik

Horas! Hulu Langat said...

webmarhaen : akan dipautkan..

Pakcu Rantau Panjang said...

Salam persaudaraan buat tuan.

Dulu masa kecil Pakcu sering baca buku tek mengenai 3 budak yang berkawan baik bernama Ali, Ramasamy dan Ah Chong. Mereka satu sekolah dan bermain pun bersama.Memang seronok .....

Hari ini cerita yang harapkan itu sudah terhakis sedikit demi sedikit. Sudah hilang nilai yang ingin diterapkan. Maka nilai masyarakat beginikah yang akan lahir dari evolusi zaman dan tiupan gelora politik..???
Walahualam.

Anonymous said...

itu lah sikap rakyat malaysia..depan mereka tak ada satu ekor berani masuk campur..sebab apa undang akan kena pada rakyat biasa yag cuba membantu...Pihak Polis pun kuasa danb hak meka kini da terhakis.. lagi 4 tahun..mereka akan jadi saperti "Jaga" di Bank...hanya mampu tengok...jika dulu zaman BN kuat Polis pun ada taring.. KIni BN lemah sejak era Dollah..aka bebal dol...

Anonymous said...

Kalau kena kat aku comfirm putus kepala anjing2 nih..