Saturday, July 9, 2011

Video: Contoh Kecelaruan Minda Penyokong Pakatan Haprak.


Tonton video diatas sampai habis dan secara sepintas lalu rakan-rakan pembaca sekalian akan tahu apa yang sebenarnya ada didalam kepala otak pencacai tegar Pakatan Haprak.

Lelaki yang mula-mula ditemu ramah didalam video tersebut dengan penuh yakin menjelaskan bahawa tujuan utama dia datang menyertai perusuh-perusuh yang lain dalam BERSIH 2.0 adalah untuk menegakkan agama Islam.  

Mungkin ditempatnya, lelaki berkenaan telah dikelentong oleh pemimpinnya sendiri bahawa tujuan BERSIH 2.0 adalah untuk memartabatkan Islam. 

Kasihan, lelaki berkenaan tidak tahupun bahawa ketua 'agung' BERSIH 2.0 adalah seorang wanita Hindu yang anti Islam dan menyokong murtad.

Dia juga tak tahu yang PAS sendiri sudah menggugurkan perjuangan untuk melaksanakan hudud dan membina negara Islam.

Lelaki yang kedua pula nampak cerdik sedikit apabila bercakap. Tapi kerana kebencian yang melampau dan membabi buta terhadap UMNO akibat terpengaruh dengan penipuan pemimpin-pemimpin Pakatan Haprak, dia mengatakan pula kerajaan Malaysia lebih teruk daripada Israel.

Alahai abang botak oiii!! Tang mana yang menunjukkan kerajaan yang ada sekarang ni lebih teruk dari Israel?Bukankah Anwar Ibrahim sendiri yang sebenarnya rapat dengan Israel? Malah ada seorang pemimpin pembangkang yang amat sedih dan pilu bila Israel dilanda bencana dan tanpa bertangguh meminta kerajaan Malaysia mendesak OIC menghulurkan bantuan. Apa kes? Baca disini.

Lelaki yang ketiga pun lebih kurang sama juga...menuduh seolah-olah kerajaan membiarkan maksiat. Tapi dia tak tahu bahawa di Kelantan, pusat yang menjalankan macam-macam aktiviti maksiat seperti pelacuran dan sebagainya hanya sepelaung saja jaraknya dengan pejabat Nik Aziz. 

Bila dah didedahkan oleh blogger kickdefela, barulah menggelupur nak ambil tindakan. Tindakan yang diambil pun macam melepaskan batuk ditangga saja. Baca disini.

Yang menemuramah pun sama bangang. Soalan-soalan yang diajukan entah apa-apa dan bertaraf taik.

Horas! yakin, bukan sekadar tiga lelaki dalam video diatas sahaja yang keliru dengan tujuan demonstrasi BERSIH 2.0, malah kebanyakan pencacai-pencacai Pakatan Haprak yang merusuh petang tadi pun sama.

Mereka datang semata-mata kerana terpengaruh dengan penipuan pemimpin Pakatan Haprak yang telah sekian lama dipasakkan dalam kepala otak mereka. Itu sahaja.



5 comments:

Anonymous said...

Orang yang bertanya dengan orang yang menjawab sama bodoh...soalan bodoh....jawapan pun bodoh..

Anonymous said...

semua pun banggang, yang menemuramah dan yang ditemuramah. Macam tak sekolah.

Anonymous said...

aku baru nak kata..
dah ada 2 orang kat atas tu beritahu...

Itu lah yang aku nak kata..hehehee.

Aku yang dengor pun boleh ikut bodoh...yang pasti aku tak suka apa yang di tanya dan d jawab..

aku pun bosan..

.

Horas! Hulu Langat said...

Setuju dengan anon2 sekalian.

Kesimpulannya, yang terlibat merusuh dan buat huru hara di KL kononnya atas nama BERSIH tu memang bengong2 belaka.

Negara dah elok2 aman damai nak dihuruharakan.

Anonymous said...

soalan dan jawapan syok sendiri,,,ha3...
tkkn nk tunjuk ms org interview bwk brg2,,yg polis jumpe pon trsembunyi d sorokkn...jd apa la singkat sgt pemikiran depa ni,,,