Saturday, July 30, 2011

18SX: 10 Wanita Terseksi.

Kalau hari-hari asyik nak cerita pasal politik pun bosan juga. Sesekali mari kita lupakan sekejap pasal perangai buruk puak-puak Pakatan Haprak tu.

Mari kita lihat senarai wanita-wanita yang telah diiktiraf sebagai terseksi.....

No. 10
Nicole Scherzinger
Penyanyi


No. 9
Kelly Brook
Model / Pengacara


No. 8
Marisa Miller
Model


No. 7
Brooklyn Decker
Model / Aktres


No. 6
Olivia Wilde
Aktres


No. 5
Megan Fox
Aktres


No. 4
Rihanna
Penyanyi


No. 3
Kate Perry
Penyanyi


No. 2
Rosie Huntington-Whiteley
Aktres / Model


No. 1
Elizabeth Wong
ADUN PKR Bukit  Lanjan / EXCO Kerajaan Negeri Selangor

Kah!...kah!...kah!...kah!...kah!...kah!...kah!...kah!.........



22 comments:

YY said...

HAHAHA..

Anonymous said...

Hahhaha..geli aku tengok yg memegang takhta teratas tuh.

Anonymous said...

dari 2 sampai 10 kira mantop.yg 1st tu mcm bangkai ja.kahkahkah......

Anonymous said...

yg 1st paling mantop

Mctheory said...

Aduh.. Potong betul yg numbe 1 tu..

Anonymous said...

celaka lu!
aku hampir anzal. tup tup tengok babi tu, terus kuncup!!

komandomelayu said...

KAH KAH CELAKA BTUL!!
ANTI CLIMAX!!!

Horas! Hulu Langat said...

Ye la tu! nasib baik yang no 1 tu kena 'tapis' sikit. Kalau tak...kompem ramai yang inzal agung...muahahhahahhaha!!!

Anonymous said...

Bro Horas! Nasib baik pic yg jadi juara tu ditapis. Kalo tak..mau ramai yang muntah tengok keseksian tahap babi dia tu....tuihhh! ha ha ha.

Pemerhati Politik said...

Macam cibs la ko Horas!

Ko kasi orang syok..lps tu ko bunuh kesyokkan itu dengan cara yg amat kejam sekali...kakakkakakakakka..

Anonymous said...

Para Tuan Pembaca Sekelian...

Dalam keadaan pakaian apa pun yang Elli ini akan pakai semasa menghadiri jamuan atau upacara rasmi Pakatan Haram ...

namun gambar diatas akan sentiasa segar dalam ingatan. ;-)


ha ha ha ha ...
Puteri Bulu Ketiak Bukit Lanjan.

Anonymous said...

Adess..
yang no. 1 membuatkan ramai wanita tercantik dunia rasa cemburu...

kihh.. kihh.. kihhh...
macam buntot BABI aku tengok..

Pemuda TG said...

dasat lu la horas....potong stim je tgok babi sekor tu....dapig...

Anonymous said...

muahahaha... cilaka siot... apam 10sen...

Anonymous said...

adoyaiii...menyesal aku tergesa2 nak tengok siapa yg dok rank no1...kalo aku tau, aku stop sampai yg kat no2 je...ptuihhh.

hitch said...

kanina lu horas.....buat aku teruja jea...aku ingatkan JLO...rupanya BABI LO....
tu kalo wanita dari 10 sampai 2 tau...ko letak BABI tu no 1 ....mau berenti kerja dibuatnya....

kah..kah..kah...

akuler said...

Sib baik dah tapis pic beruk no1 tu. Klu x mau muntah hijau aku.

Anonymous said...

Wiieeek!!! Yang no 1 tu.... dekat gambar pun boleh bau hancing ngan taik.... tak basoh!!!!!!!! TOLONG DELETE..... nak muntah aku

Nik Najis Boyfriend Elizabeth Ketiak Masam said...

Sebijik macam babi tengah tidor

Anonymous said...

perut yg xtahan tu...org mengandung pun xmcm tu...geli la dow,buang ar no 1 tu jauh2...bulu ketiak nye lg,eeeeee...pengotor siot cina ni...

Anonymous said...

hahaha.lawak sial.

Gua Caya Lu said...

Hangpa jangan dok pelekeh dia. Dia tu Yang Berhormat beb.

Patut bagi penghormatan. Kerja lain dia tak tau nak buat. Kerja tu saja yang dia boleh, serah jiwa dan raga untuk rakyat.

Terimalah dia seadanya.

Tapi aku tak boleh nak bayangkan macam mana member kita ni ada idea hebat macam ni.

Gua caya lu lah...