Thursday, July 21, 2011

Video Mat Sabu 'Dirempuh' Kenderaan Polis. Timbalan Presiden PAS Terbukti Seorang Penipu.



Rakan-rakan pembaca sekelian lihatlah sendiri penipuan Mat Sabu. Mat Sabu bukan ahli biasa dalam PAS...dia adalah Timbalan Presiden parti yang mengaku mereka lebih Islam daripada orang lain.

Orang lain semua tak betul. semua jahat, semua zalim, semua penipu. Yang suci hanya puak dia sahaja.

Kalau dah Timbalan Presidennya sendiri kuat menipu, memfitnah dan suka mengada-adakan cerita, jadi apa lagi yang boleh diharap daripada parti yang mengaku memperjuangkan Islam itu.

Maha kuasa tuhan yang akhirnya membuka dan menunjukkan siapa sebenarnya Mat Sabu.

Sebarkan video yang membuktikan Mat Sabu seorang penipu besar ini kepada semua orang yang anda kenali.



4 comments:

Anonymous said...

bro horas! pencacai PAS dah mula kata video tu lakonan semula. Tak nampak pun muka Mat sabu kata dorang. Sah tak dapat terima hakikat orang nombor 2 dalam PAS yang selama ni dorang hormat dan kagumi sebenarnya seorang penipu...muahahahaha!!!!!

Anonymous said...

Allah takkan redha dengan makhluknya yang mempergunakan Islam yang suci hanya semata untuk keuntungan politik. Saya yakin, selepas ini akan semakin banyak lagi aib pemimpin2 PAS yang akan dibuka oleh Allah SWT.

Pemerhati Politik said...

Habis hancur musnah kredibiliti Mat Sabu. Mana nak letak muka lepas ni? Satu malaysia dah tau yang Timb Presiden PAS seorang yang tak boleh dipercayai@penipu.

Horas! said...

Kredibiliti dia dah lama hancur semenjak kena tangkap khalwat dengan isteri orang. Kantoi menipu ni menambahkan lagi kehancuran tu.