Thursday, July 21, 2011

Celaka!!! Mat Sabu Bukti Pemimpin PAS Paling Kuat Menipu.



Memang celaka besar sungguh Mat Sabu. Selama hari ni dia menipu kata polis rempuh motorsikal yang dia bonceng dengan land rover sampai dia terhumban dan cedera parah di lutut.

Penipuan Mat Sabu disambut oleh puak PAS dengan memaki hamun polis dan menuduh polis sengaja mahu menganiaya Mat Sabu.

Mari kita baca balik apa kata Mat Sabu tentang kejadian tu kepada malaysiakini.
"ketika dalam perjalanan dari Masjid Negara, tiba-tiba sebuah Land Rover merempuhnya. Ketika itu, tambahnya, beliau tidak tahu bahawa kenderaan itu dipandu pihak polis." dipetik dari malaysiakini.
 

Nampak tu? Mat Sabu kata dia dirempuh. Walhal kalau ikut gambar diatas yang diambil dari rakaman cctv, Mat Sabu yang sebenarnya hampir merempuh Land Rover berkenaan. 

Kerana motosikal yang dibonceng Mat Sabu dibawa dengan agak laju, semasa mengelak dari merempuh Land Rover berkenaan motorsikal berkenaan terbabas dan jatuh dipembahagi jalan.

Mungkin hanya ketika teringin dan bernafsu untuk bersetubuh sahaja yang Mat Sabu tak menipu. Waktu lain percayalah...tiada benda lain yang dibuat Mat Sabu melainkan menipu...menipu...dan terus menipu.

Mengapa teruk sangat perangai pemimpin-pemimpin PAS sekarang ini. Mereka dah tak kenal lagi halal dan haram. Semuanya mereka sondol demi politik.

Jahanamlah kamu semua wahai pemimpin-pemimpin PAS yang kuat menipu..!!!!!!



No comments: