Saturday, July 9, 2011

Video: Lihatlah Kebiadaban Penyokong BERSIH Terhadap Polis.



Horas! ucapkan syabas kepada pegawai polis dan anggotanya yang terlibat, yang cukup tenang mengawal emosi menghadapi sikap biadab dan kurang ajar pemimpin pembangkang yang menyokong BERSIH 2.0.

Walaupun diprovokasi, pegawai polis berkenaan tetap tenang dan cukup berhemah menjalankan tugas serta amanah yang dipikul dibahunya. Sedikit pun beliau tidak meninggikan suara atau bertindak kasar terhadap si sial dan rakan-rakannya yang cukup menyakitkan hati Horas! melihatnya.

Perlu diingat, sebelum berlakunya tragedi 13 Mei, gerombolan pembangkang yang berarak disekitar Kuala Lumpur bagi meraikan kemenangan mereka dalam pilihanraya tahun 1969 telah melakukan pelbagai bentuk provokasi kepada anggota keselamatan yang bertugas. 

Nampaknya kini mereka berhasrat untuk melakukan pekara yang sama melalui BERSIH 2.0

Pada anggota keselamatan yang bertugas menghadapi gerombolan perusuh BERSIH 2.0 esok, Horas! dan seluruh warga Hulu Langat yang cintakan keamanan yang telah sekian lama dinikmati mendoakan agar anda semua sentiasa berada dalam keadaan selamat dan dapat menjalankan tugas dengan jayanya.

Pengorbanan dan jasa anda semua dalam menjaga keselamatan dan kesejahteraan hidup kami akan terus terpahat dihati dan akan dikenang untuk selamanya. Selamat bertugas!



11 comments:

Anonymous said...

pertubuhan bersih adalah haram.perhimpunan pun haram.sepatutnya polis tanpa belas.....beri belantan kpd kumpulan ini.tk payah byk ckp.mereka ni mmg kurang ajar

Anonymous said...

Aku tabik spring la kat pegawai Polis yang amat sabar di dalam menjalankan tugas. Sebab tu aku tak boleh jadi polis sebab kalau aku lah yang berada kat tempat polis officer tu dah tentu mangkuk hayun tu semua makan pelempang free of charge dan aku kena buang keja!!

Anonymous said...

Syabas dan tahniah kepada pihak Polis kerana menjalankan tugas anda. Kami tetap sokong tindakan anda, sebelum nasi menjadi bubur.

WARGA SEBELUM MERDEKA

Horas! Hulu Langat said...

Anon 1.17 : klu ikut hati lebih dari belantan lagi nak bagi. Tp klu buat mcm tu...dapat pulak dirakam, sure jadi modal puak haprak tu untuk jaja satu dunia cari simpati.

Anon 1.29 : Gua pun macam tu jugak. Lepas bagi penumbuk kat muka sekor2..heret masuk kereta. Sampai balai...bagi bebarapa das lagi. Fuhhhh...nikmatnya.

hafiz said...

haram Tui...

Anonymous said...

Gua rasa gua orang paling sabar dikalangan lu orang.

Puak puak ni ingat kita ni semua bodoh, dan tak tau undang undang

Cuba anda bayangkan kalau komunis komunis ni berada disingapura, jangan kata pakai baju kuning, nak buka mulut pun dah kena sumbat tahi Lee Kuan Yew.

Dan cuba anda bayangkan kalau komunis komunis diletakkan di medan Tian An Men Beijing. Dah lama kena lanyak kereta kebal.

Ada dua jalan penyelesaian

1. Polis bertindak keras, peduli apa gitu gini polis kena maki hamun juga

2. Kalau polis tak boleh selesaikan hal hal macam ni, beri pada ATM untuk uruskan

3. Kalau ATM tak leh nak urus juga , takut campur tangan asing, ini penyelesaian yang terakhir dan yang paling baik serta mujarab, serahkan tanggungjawab itu kepada pendekar pendekar slendang merah. Apa nak jadi jadilah....

whiteorange said...

Kenapa diSingapura Polis China berani berkeras, dan kenapa di Malaysia Polis Melayu tak nak sekeras itu?

Budibicara?
Tolak ansur?

Muka muka ni mana reti bahasa?

Kalaulah polis zaman dharurat ikut cara polis sekarang, aku rasa mat sabu pun tak merasa nak jadi MP, Ajis Bari tak jamah nak jadi professor, Anwar Berahim tak jamah pun nak jadi TPM, China pun tak sempat melonggok kekayaan !! Hari hari dok asah parang je kerjanya

Anonymous said...

tahniah tn polis. Tapi sememangnya kita begini dan mereka sebegitu. skrg di setiap ceruk kementerian mereka sebegitu...cara provokasi mereka kdg2 menyebabkan kita malas nak amik pot n akhirnya mereka menang....Bangunlah sahabatku..

Anonymous said...

MASIH BELUM TERLAMBAT UNTUK KITA SEMUA MENYEDARI SEMUA INI

Anonymous said...

nama jer bersih tapi penuh dgn kekotoran...dah bayak aku perhatikan video cina2 DAP yang terlalu kurang ajar..jgn sampai tahap kesabaran polis untuk kurang ajar balik dgn cilaka ni semua.

Anonymous said...

Syabas kepada anggota polis itu menjalankan tugas. Anggota BERSIH yang bersuara tinggi ini, semua rakyat yang hak asasi mereka tertindas, fahamlah mengapa mereka ni beremosi tinggi.