Wednesday, July 27, 2011

Bila Siamang Bercakap: "Mahathir Dulu Pun Terima Surat Dari Saya Encik...Inikan Pulak...Najib Aje".



Kalau Horas! ada disitu memang Horas! akan ludah kedua-dua ekor siamang yang bercakap besar tu. Bukan ludah dimuka, tapi ludah kedalam mulut keduanya.

Lihat dan dengar diminit ke 3.00. Dengar apa yang sigemuk pendek cakap, dan dengar pula apa kata mamat kurus berjaket menyambut kata-kata kawannya. Macam bagus-bagus sangat bunyinya. 

Entah iya entah tidaklah Tun Mahathir pernah terima surat dari mamat tu. Entah-entah kelentong saja pasal dah cuak ditahan polis. Maklumlah...juak-juak Parti Kencing Rakyat ni memang amat kuat menipu.

Tengok pula gaya senyum sinis mamat kurus yang beriya-iya dengan jaketnya tu. Senyum bagus-bagus yang kalau tak sabar melihatnya, tangan boleh naik kemuka gampangnya tu.

Kejadian dalam video diatas berlaku petang tadi di KL Sentral. Beberapa orang AMK cuba menyerbu kearah DS Najib. Bila ditahan polis, mereka kata mahu memberi surat kepada PM. 

Yang anehnya, tiba-tiba pula mereka mengaku DS Najib adalah Perdana Menteri mereka. Walhal sebelum ini merekalah yang paling banyak menghina dan mengutuk DS Najib. Pada mereka DS Najib tak layak jadi PM.

Mengapa juak-juak Pakatan Haprak, baik dari PKR, DAP dan PAS suka sangat menimbulkan kekecohan dan lepas tu memprovokasi pihak berkuasa kebelakangan ni?

Apa-apa pun Horas! ucapkan tahniah kepada pengawal peribadi DS Najib. Terbukti mereka amat cekap menjalankan tugas.

Tahniah juga Horas! ucapkan kepada pegawai polis beruniform dan anggotanya yang cukup sabar menangani gelagat dan karenah mamat dua ekor yang berkelakuan biadab tu.



7 comments:

Anonymous said...

baguih2 betol mamat dua ekor tu. Cam siyal!!!

Anonymous said...

Surat apa yang mangkuk 2 ekor tu nak serah kat PM?

Itu sebenarnya sengaja nak cari pasal. Nak tunjukkan PM kita tak mesra rakyat. Sambil tu boleh la cari publisiti murahan yang macam sam bantut selalu buat.

Anonymous said...

Aku rasa provokasi pada PM tu dah dirancang. Saja nak tunjuk kononnya PM tak layan rakyat yang berhajat nak jumpa. Kalau tak, macam mana tvPAS boleh ada kat situ?

Horas! Hulu Langat said...

Anon 11.36 : Memang macam bagus-bagus. Saja hendak cari pasal mamat tak semneggah dua ekor tu.

Anon 11.49 : Horas! setuju dengan anda.

Anon 11.20 : Horas! juga setuju dengan anda. Kejadian tu seolah-olah dah dirancang. Juak AMK buat provokasi...juak PAS pulak tolong rakamkan. Tujuannya nak calarkan imej DS Najib.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

"apa kesalahan saya ni? Apa kesalahan saya ni?"

Bangang nak mampos. Dia yang cam gangster nak serbu PM...lepas tu bole tanya apa kesalahan dia. Dasar bebal dan sengaja nak cari pasal.

Latip DTS

Anonymous said...

Banyangkan kalau Hadi Awang diserbu macam tu, pasti dah teruk kena belasah & barang2nya dirampas.

Ingat lagi apa jadi bila sorang blogger pro PR menerjah nak jumpa Hadi Awang dulu? Apa jadi kat mamat tu? Kena belasah bai!!1