Monday, August 30, 2010

Minda Taraf Sampah Pencacai PAS Dan PKR.



Pencacai PAS dan PKR memang tak pernah tahu bersyukur dengan apa yang mereka nikmati semenjak negara ini merdeka. Yang puak-puak ni tahu cuma kutuk, hina, perkecil dan perlekeh negara sendiri.

Tiada ada sekelumit pun rasa patriotik puak-puak ni untuk menyambut ulangtahun kemerdekaan Malaysia.

Dibawah ini adalah antara apa yang pencacai-pencacai tahap lembu PAS dan PKR tulis di www.tranungkite.net (TKO).

Pada sesiapa yang tak tau, TKO ni berfungsi sebagai tempat pencacai PAS menyebarkan fitnah. Juga sebagai tempat mereka mengutuk, menghina dan memaki hamun sesiapa sahaja yang tidak sehaluan dengan mereka.
"seorang mai tanya saya "Sebab apa awak tak kibarkan bendera Msia sempena hari kemerdekaan ini"
saya jawab " sebab msia belum merdeka lagi, penjajah belum balik lagi"
dia tanya lagi "bukan penjajah british dah balik kan naa?"
saya jawab "penjajah british dah balik tapi skrg kita dijajah umno/bn pulak
apa beza umno dan british sama2 kapir dan menindas rakyat"
sebenarnya kita belum lagi merdeka..ramai yg tak sedaq" - username :habaqmai

"sapa sambut merdeka memang la bodo..yg betui2 merdeka org umno/bn saja rakyat msia depa propaganda suruh sambut merdeka" - username :habaqmai

"Kalau Malaysia negara islam seperti Republik Islam Iran, baru saya menyambut Hari kemerdekaan dan menggantung Bendera diKereta. Sekarang saya tak boleh buat begitu kerana negara diperintah oleh mereka yang menjadikan harta negara seperti harta datuk nenek mereka" - username:besut_pas

"Sambut merdeka? Tidur lagi bagus hari cuti maa... Setakat kibar bendera merdeka apa jadahnya" - username:deathcrane

"di bagi (bendera) free pun, saya memang tak mahu pasang....... " username:sayangikon

"aku dr dulu sampai skarang tak pernah kibar bendera malaysia....takde hati nak sambut merdeka sbb malaysia ni bawah pemerintahan YAHUDIAPCOMUNAFIKUNUMNOCELAKO...merdeka..asyik2 buat maksiat jeee berbeza ngan kelantan...Kelantan buat jugak solat hajat kat stadium..ceramah agama lg.." - username:tangkiburuk
Selanjutnya boleh dilihat disini.



No comments: