Monday, April 30, 2012

BERSIH 3.0 : Cara Mudah Mat Sabu Melepaskan Tengkuk Yang Tersepit.

Kata Mat Sabu, yang melakukan provokasi dan keganasan semasa demo BERSIH 3.0 adalah anggota PDRM sendiri. 

Yang menyertai demo tersebut kata Mat Sabu semuanya mengikut arahan penganjur, berdisiplin dan dapat dikawal dengan baik.

Pendek kata, peserta demo tempohari bersopan santun dan tidak ganas sama sekali.

Pengerusi Lajnah Guaman Pas Pusat, Asmuni Awi pula kata, anggota polis yang bertugas dalam Ops Aman di sekitar Dataran Merdeka bertindak di luar kawalan.

Tak cukup dengan itu, Asmuni kata pula anggota polis macam 'AFRICAN WILD DOG', tidak berakhlak, dan lebih teruk dari polis Israel.

Kalau diikut kata Mat Sabu yang pernah ditangkap basah didalam bilik hotel bersama isteri kawan baiknya suatu masa dulu, maka manusia-manusia dalam gambar dibawah (yang Horas! bulatkan dengan bulatan berwarna merah) ini adalah anggota-anggota polis yang menyamar jadi peserta demo belaka.
















Alahai Abang Mat!....totok-totok bebal yang menyokong PAS atau PR boleh lah kamu kelentong hidup-hidup dengan alasan bodoh sebegitu. Tapi rakyat yang mengikuti perkembangan BERSIH 3.0...yang benci dengan keganasan dan cintakan keamanan takkan dapat kamu kelentong hidup-hidup.

Pada Asmuni pula, lihat gambar diatas dan kamu dengan mudah akan dapat merumuskan...pihak mana yang sebenarnya perangai mereka tak ubah macam 'AFRICAN WILD DOG'.

Malangnya lah penganut-penganut PAS dapat timbalan presiden yang sebodoh Mat Sabu.




6 comments:

Anonymous said...

bangang punyer mat sabun. hangin betol aku tengok dia nih.

Anonymous said...

confirm mat sabu bilik 121 penghuni neraka jahanam...piu jilat amburit...lakhnat puna manusia setan pas jadah

Anonymous said...

abang mat...apa cerita duit tabung memali tu?

Anonymous said...

abang mat...duit tabung memali tu apa cerita?

Anonymous said...

Orang PAS hanya baca Harakah dan Malaysiakini saja ... semua gambar bila Polis mula bertindak ... Part orang dia buat kerja Haram tak pulak ditunjuk ...sampai bila pun orang PAS asyik kena tipu saja le... Tapi bagi aku memang patut perusuh-perusuh dibelasah cukup-cukup.....

Anonymous said...

mat rabun ni jenis buta undang2..tu sebab semua dia langgar..