Thursday, June 28, 2012

Lim Guan Eng Terus Buktikan PAS Perlu Patuh Dan Ikut Telunjuknya.



Kalau Horas! jadi Hadi Awang...Horas! akan ludah muka Lim Guan Eng dengan kahak hijau yang paling pekat. Bukan sekali...tapi berkali-kali.

Dan kalau Horas! jadi Nik Aziz...akan Horas! doakan agar perut Lim Guan Eng meletup dan pecah terburai.

Bayangkan...walaupun PAS dah membuktikan jilatan mereka kepada DAP selama ini bukan calang-calang jilatan hingga ketahap menjilat tapak kaki, namun Lim Guan Eng tetap tidak mahu memberi muka walau sedikit pun kepada PAS.

Semalam, dalam satu program roketkini.com yang bertajuk "Wacana II: Adakah Dasar DAP Mengancam Islam", Lim Guan Eng sekali lagi dengan tegas dan tanpa mahu memikirkan kesetiaan PAS menjilat tapak kakinya selama ini tetap menolak cita-cita PAS mahu melaksanakan hukum hudud ciptaan mereka.

Dalam jawapannya kepada soalan beberapa anak muda Melayu berkaitan hudud, anak lelaki kepada pencetus tragedi berdarah 23 Mei itu berkata, DAP tak akan bersetuju dengan hudud kerana mereka berpegang kepada perlembagaan dan tidak ada peruntukan untuk hudud di dalamnya. Pemimpin PAS perlu menerima hakikat, hudud tidak diterima oleh golongan bukan Islam.

Tak cukup dengan itu, Lim Guan Eng kata pula bahawa tidak mungkin DAP akan memujuk orang bukan Islam untuk menerima hudud yang dicanangkan oleh PAS itu.

Aduhai malangnya nasib PAS. Walaupun dah hampir licin lidah menjilat DAP...walaupun dah penat berkuntau dan bersilat mempertahankan segala perbuatan buruk DAP, sedikit pun Lim Guan Eng tak mahu bagi muka pada mereka.

Lim Guan Eng tetap keras kepala dan tetap mahu menunjukkan kepada semua yang PAS perlu selama-lamanya tunduk dibawah tapak kaki DAP.

Kerandut labuh pemimpin-pemimpin PAS benar-benar berada dalam genggaman Lim Guan Eng dan bapanya.

sumber: malaysiakini



No comments: