Monday, September 17, 2012

Awas! Ini Mungkin Cara Jantan PAS & Lebai Celup PKR Mengayat Perempuan Melalui SMS.

Mula-mula tunjuk dia ambil berat pasal hukum agama.

Tunjuk dia prihatin pasal aurat....

Lepas tu...bila burung dah mula makan kat tapak tangan...dia mula menggeledik mintak yang bukan-bukan.

Bila ada peluang..tu yang sampai jadi dalam keretapi...dalam kereta...dalam bilik hotel dengan bini orang. Sampai tahap bagi kaunseling pukul 3 pagi ada.


Kesimpulannya...pada kaum wanita, hati-hati lah dengan jantan PAS dan lebai-lebai celup dalam PKR..

Anda tidak tahu entah berapa banyak ubat kuat yang diiklankan didalam harakah yang dah ditelannya sebelum berjumpa dengan anda.

:)

7 comments:

Anonymous said...

blog sial!

Anonymous said...

juak2 PAS tu,lagi kuat main nombor ekor..tak caya...tunggu depan kedai magnum....

Anonymous said...

Anon bodoh-
Ko tu lg sial..pegila bc haramkah sana byk iklan ubat seks..puihh..

rakab said...

Syabas blogger, ingat-mengingat dan pesan memesan itu memang selari dengan tuntutan agama.

akmal said...

ohh.. org umno semua ahli syurga ye?.. kbai..

Anonymous said...

blog bodoh,,,xde otak...
reke cite budak2...
bodoh

Anonymous said...

pasal apa plak panass.. kena tang hidung sendiri ke..??

betul lah apa yg tuan punya blog ni cakap.. betul kan.. tak tipu kan..

mantop horas.. kebenaran amat pahit utk diterima.. kasian yg disalahkan kau jugaj horas..yg maksum lagi terpuji juak2 yg kongkek bini org/jantan tu juga yg dipuja2... takebeerr