Monday, November 14, 2011

DAP Tetap Tolak Hudud Walaupun Hanya Dilaksanakan Di Kelantan.



Semalam, buat sekian kalinya muka PAS diludah lagi oleh DAP.

Karpal Singh yang selama ini menjadi kesayangan, buah hati dan intan payung juak-juak PAS dengan tegas berkata bahawa DAP tetap tidak bersetuju dengan pelaksanaan hukum hudud di Kelantan dan di negara ini.

Aduhai malangnya nasib PAS, walaupun nyawa dan badan dah diserahkan...tapi DAP sedikit pun tak mahu bertolak ansur bila PAS mahu laksanakan hukum hudud.

Yang paling memalukan, DAP tetap mahu PAS menurut dan akur dengan keputusannya melarang hudud dari dilaksakan walaupun dinegeri yang majoritinya dikuasai oleh lebai-lebai PAS. 

Juak PAS betul-betul dah jadi lebai malang nampaknya. Kasihan......

1 comment:

Anonymous said...

nmpaknya hudud xubah mcm dh jd senjata mkn tuan kpd pas. Dulu pas gunakn hudud utk memburuk2kan umno, kononnya umno tolak hudud..sdgkan sebenarnya umno cuma kata hudud blom sesuai lg dilaksanakn dinegara ini. tp kini rakan tido sebantal pas yg rupa2nya tolak hudud 100%.

Kita sama2 tunggu dn lihat. Klu dulu pas sanggup gugurkan perjuangan negara islamnya gara2 xdipersetujui olh dap..xmustahil dlm muktamarnya yg akn dtg..pas gugurkan pulak cita2 nak melaksanakan hukum hudud atas alasan yg sama.