Monday, October 1, 2012

3 Fakta Ringkas Yang Menunjukkan PAS Amat Takut Kepada DAP.




Sematkan tiga fakta ringkas ini dikepala anda.

Berdasarkan pengalaman Horas!...tiada pencacai tegar PAS yang mampu menjawab atau mengonar baring bila 3 fakta ringkas ini disemburkan kepada mereka. 

Kebiasaannya mata mereka hanya akan terkebil-kebil macam ayam berak kapur dan kemudiannya terus menukar topik.

FAKTA 1: Majlis Daerah Kuala Langat (MDKS) keluarkan garis panduan untuk memisahkan tempat duduk lelaki dan perempuan Islam yang belum berkahwin ketika menonton wayang. DAP tidak setuju dan Ronnie Liu kemudiannya menggunakan kuasanya untuk menghalang garis panduan tersebut daripada dilaksanakan. PAS tidak mampu melakukan apa-apa dan terpaksa bersetuju dengan tindakan Ronnie Liu itu.

* Cadangan mengeluarkan garis panduan tersebut datangnya daripada Ahli Majlis MDKS dari parti PAS sendiri.

FAKTA 2: Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) pernah mengeluarkan arahan melarang umat Islam bekerja dipremis yang menjual dan menyediakan arak. Ronnie Liu dengan kuasa yang ada mengarahkan agar MPSJ menarik balik arahan tersebut. Pemimpin PAS langsung tidak berani membantah melainkan akur dan tunduk dengan kehendak Ronnie Liu. 

FAKTA 3: Selaku Exco Agama Islam Selangor, Dr Hassan Ali pernah bertindak agresif menghalang sekumpulan umat Islam dari dimurtadkan di Selangor. Sikap Dr Hassan Ali itu tidak disenangi oleh DAP. DAP mula menekan PAS agar memecat Dr Hassan Ali. PAS yang akur kepada kehendak DAP akhirnya mengambil keputusan memecat Dr Hassan Ali. Hasilnya, Semenjak Dr Hassan Ali dipecat, sudah ada sekumpulan pendakwah Kristian yang berani menyebarkan ajaran agama mereka disekitar Shah Alam. 

Itu baru berhadapan dengan Ronnie Liu.

Bayangkanlah pula bagaimana tahap ketakutan mereka kalau berhadapan dengan Lim Kit Siang atau Karpal Singh. Silap-silap boleh menggeletar seluruh tubuh badan mereka.

Masih nak harapkan PAS menjaga dan memartabatkan agama Islam dinegara ini? 

Kirim salam lahhhhhh!




1 comment:

Anonymous said...

simple tp bole membunuh dajjal2 pas bro...