Wednesday, January 11, 2012

Muslimat PAS Melenting Bila Video Mereka Sedang Meroyan Tersebar.

Seperti biasa, untuk cover malu dan kesilapan sendiri, ada puak PAS yang cuba spin isu tersebut dengan mengatakan yang menjerit meroyan dalam video berkenaan bukanlah muslimat PAS...sebaliknya sekumpulan wanita UMNO yang menyamar sebagai muslimat PAS.

Tapi bila tahu spin tersebut nampak terlalu bangang dan tak akan mampu diterima oleh manusia yang berfikiran waras...akhirnya muslimat PAS tampil membuat pengakuan bahawa memang benar mereka yang beraksi tergedik-gedik dalam video tersebut.

Mari kita baca kenyataan yang dibuat oleh Timbalan Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat, Dr Siti Mariah Mahmud dan Aiman Athirah Al Jundi (Ketua Penerangan Dewan Muslimat PAS Pusat) dalam usaha mereka menegakkan benang basah mereka berkenaan isu tersebut.


"Rakaman itu sebenarnya hendak ditujukan kepada ahli-ahli PAS dan penyokong PAS yang tidak hadir di Himpun 901 dan akan melihat rakaman tersebut di luar konteks peristiwa.  
Sesiapa yang ada bersama pada Himpun 901 tahu yang sebahagian Muslimat PAS dan wanita yang hadir telah berhimpun di satu sudut tempat berhimpun untuk bermunajat kepada Allah SWT untuk membebaskan Anwar 

Kami telah mengetuai bacaan Ma’thurat dan Yasin. Malah pengumuman pembebasan Anwar diumumkan sebaik sahaja muslimat habis membaca Yaasin. Sebahagian muslimat telah mengadakan sujud syukur sebaik sahaja keputusan diketahui di tempat perhimpunan. 
Kalau kita singkap sirah Rasulullah saw, apabila Nabi s.a.w. sampai di Madinah baginda di sambut oleh muslimat dengan nanyian dan rebana untuk menzahirkan kegembiraan. 
Hanya orang yang tidak mendalami hukum sahaja yang membangkitkan isu suara wanita itu aurat pada ketika ini.
Apa pun oleh kerana ia satu perkara baru dan bukan satu budaya muslimat, bagi mereka yang merasa tersinggung, Dewan Muslimat memohon maaf dan akan lebih berhati-hati dengan perangkap Umno BN di masa akan datang". Sumber : Harakahdaily
Komen Horas! ;

Mengaku kesalahan sendiri memang menjadi kepantangan dan kesalahan besar pada puak Pakatan Haprak...baik dari PAS, PKR ataupun DAP. Kalau boleh...dalam setiap kesalahan dan kesilapan mereka, UMNO atau BN akan dikaitkan sebagai puncanya.

Yang kelakarnya, untuk menjadikan perbuatan melalak dan tergedik-gedik tengah jalan mereka itu nampak suci dan murni, dikatakan pula bahawa sebelum itu mereka telah melaksanakan bacaan Ma’thurat dan Yasin selain telah mengadakan sujud syukur.

Oooo...baru Horas! tau, kalau ikut hukum PAS, mulimat mereka dihalalkan untuk terpekik terlolong dengan bahasa kesat ditengah jalan dengan syarat sebelum itu mereka mestilah membaca Ma'thurat, Yasin dan melakukan sujud syukur.

Seperkara lagi, pada Siti Mariah...kalau iya pun mahu menegakkan benang yang basah, janganlah sampai disamakan perbuatan muslimat PAS meraikan kebebasan sang peliwat pujaan kamu itu dengan dengan cara sambutan muslimat ketika Rasulullah SAW sampai di Madinah dalam hijrah baginda. Tolonglah....itu perbandingan yang amat tidak kena.

Dan jika kamu katakan bahawa hanya orang yang tidak mendalami hukum sahaja yang membangkitkan isu suara wanita itu aurat pada ketika ini, maknanya kamu menghina Mursyidul Am kamu sendiri. Bukankan Nik Aziz sendiri yang mengatakan suara wanita itu adalah aurat dan tidak boleh diperdengarkan kepada bukan muhrim walaupun dalam bentuk bacaan ayat-ayat suci Al-Quran? Klik disini.

Ini pula penjelasan Aiman Athirah Al Jundi dalam usahanya menghalalkan 'ibadah' meroyan tersebut;


"Semua seruan adalah bersifat semangat dan bangkitkan semangat. Seruan biasa ketika kita berhimpun. Tidak mendayu dayu. Tidak menimbulkan syahwat. Manifestasi kebencian rakyat kpd Regim. Senikata bencikan Regim yg dzalim.

Kehadiran sekitar bukan semua Muslimat PAS, tetapi wanita pelbagai golongan. Darihal perkataan UMNO Hancur/ UMNO Mampus pun memang kita nak depa kita kuburkan kan pada PRU13.

Ini adalah situasi ketika hampir bersurai, closing. Sebelum itu kita buat Sudut Munajat, pertama kali dalam sejarah himpunan kita, untuk wanita dan lead by Muslimat. Sudut Munajat bermula dgn Dzikir Astaghfar Robbal Baroya...Sunnat Dhuha, Al Ma'thurat, Yaasin dan bila istihar kemenagna kita semua lead Sujud Syukur 2x.

Ketika bergerak keluar kita solawat. Dan atas permintaan rakan-rakan bukan PAS mahu kita laungkan kata2 semangat maka...itulah yg ada dalam youtube ini".
Komen Horas!;

Sama seperti Siti Mariah, Aiman Athirah juga menggunakan alasan mereka telah melaksanakan suruhan Allah bagi menghalalkan aktiviti terpekik melalak dan meroyan mereka ditengah jalan itu. 

Tapi ibadatnya lebih banyak dan mengatasi apa yang dinyatakan oleh Siti Mariah. Dia dan gang-gangnya terlebih dahulu telah bermunajat dengan zikir Astaghfar Robbal Baroya, Sunat Dhuha dan bersalawat keatas nabi sebelum meroyan dan memolong. 

Kesimpulannya, pada Horas! baik muslimin atau pun muslimat dalam PAS sama sahaja. Kalau tidak dapat untuk meletakkan kesalahan pada UMNO atau BN...mereka sanggup gunakan dan putar belit pula agama untuk menghalalkan apa sahaja yang mereka lakukan.

Inilah puak yang sanggup melacurkan agama demi keuntungan politik dan demi mengejar kuasa. Semoga puak ini akan terkubur dalam PRU13 nanti.....Ameeen.




19 comments:

Anonymous said...

Salam,
aduh kat hujung2 tu ada jugak perangkap UMNO hahaha..lawak laaaaaa...

Penang Mali

Anonymous said...

Diri sndri yg terkinja2, umno pulak yg dikata pasang perangkap? Budus!!

Jijik said...

Teramat jijik. Lebih jijik daripada yang paling jijik pernah aku lihat dan dengar.

Mereka ini bukan sahaja Muslimat tapi Musibat.

Pedengar Ayat2 Suci Al Quran lagikan haram kerana suara wanita itu adalah aurat. sabda Tok Guru.

Tapi perangai lebih dari betina gedik di khalayak ramai tak mengapa.

Fatwa PAS sekarang boleh berubah2. Sebab itulah perjuangan menegakkan Islam cara PAS tak boleh diterima pakai.

Akan keluarlah lagi berbagai2 fatwa yang menyonsangkan. Tok Guru sabda lain, anak murid pusing lain.

Hangpa tau tak Liwat itu memang berlaku. Hangpa sengaja cari bala. Karpal Singh pun tahu.

Orang yang bijak tentang undang2 pun tahu. Abang Anwar hangpa lagi tau.

Termasok dalam golongan apa betina PAS ni. Bertaubatlah sebelum terlambat. Jangan tau nak buat sahaja.

Anonymous said...

sayang seribu kali sayang pekikan dan lolongan berkenaan tidak ditujukan kepada kerajaan durul aman (kerajaan zalim) kerana mahu merobohkan sebuah bangunan surau yang boleh dianggap bangunan bersejarah!

sayang seribu kali sayang pekikan itu tidak dilontarkan kepada pihak yang berusaha memurtadkan kaum sendiri sebaliknya dilontarkan kepada 'isu moral dalam politik' (bukan isu agama).

ini dengan sendirinya memberatkan lagi persepsi bahawa golongan ini telah termakan ideologi perjuangan "songsang" lalu nilai moral, politik dan agama bercampuraduk!

AKU

Ayah Man said...

Saya kini berusia 64 tahun. Telah menjelajah hampir2 ke seluruh dunia melihat berbagai kelakuan maanusia dan berbagai peristiwa.
Saya mendapati amat2 aneh serta memalukan bila melihat muslimah PAS berkelakuan sungguh MENGAIBKAN sudah tak berupaya mengariskan yg baik dan yg jijik lagi jelik.
Bila melihat mereka begitu saya berpendapat BETAPA BODOH SERTA HINANYA JADI MUSLIMAH PAS. Sayang wanita Melayu yg tinggi murni serta mulia kesopananya terheret bersama.
Mashaalalah!

Anonymous said...

Dasar muslimaah tudung labuh plastik....

korang yang mcm kera kene belacan.. UMNO jugak la yg disalahkan.. yang time belari mcm orang kene sawan babi, salam bapak bapak polis, tak pula dia hilight yee..!!!... suda la woiii.. dulu korang la yg lebih islam, bila terlepas perangai sebenar, terhegeh hegeh nak kaver.. dasar plastik sampah betul...

Anonymous said...

Harap maaf..tak ada nafsu la saya pada muslimat pas..yang perangai mcm tu..dulu kata mcm mcm pada umno..sekarant ni kena batang hidung di halalkan pulak..

Anonymous said...

pas mmg plastik,perempuan2 pas,apa kata buka tudung yg busuk tue,muka dh ler tk berseri langsung,hati busuk,sy tgk org2 pas nie gerli ler,tak kira lwr yg berserban or yg bertutup,busuk n pgotor n pas tu suka maki hamun oeg yg seagama dorg,cuba plak dorg maki hamun org cina or india mau hura hara negara.dgn org kafir takut tp dgn melayu berani sgt...mmg bodoh nama nya tu.

Anonymous said...

nafsu tgk dorg pn geli....muka serabai giler,bertudung tp busuk.....

Anonymous said...

HAMPA KOT NAK MAMPUS DULU BUKAN UMNO.

Anonymous said...

Allah sedang menunjukan kebenaranNya pada kita semua sedikit demi sedikit.

SELAMATKAN MALAYSIA said...

Macam anjing dorang ni..anjing bertudung...dasar haiwan yg selindung sifat kebinatangan disebalik tudung

Anonymous said...

Kenapa betina2 pas ni bukan saja muka burok tapi perangai juga terok
betina jalang kat belakang bangunan pas di lorong haji taib pun tak seperti mereka menjerit memekik terlolong.
Pas patut bawa betina2 ni ke lorong belakang pejabat pas jln raja laut dan belajar bagaimana menjadi jalang yg bersopan.

Pelanggan pelacur terhormat

Anonymous said...

Masyaallah.....muslimah pas ni terkinja2 menyanyikan lagu berirama gereja di tengah2 jalan, tengah2 panas, tiba2 nak salahkan umno?

lakhaulawala quwwatailla billahil'adzeem.... dah semakin jauh menyimpangla dia orang ni!!!

apa la musibah yg Allah SWT nak tunjukkan kpd dunia bila wanita2 pas yg mrk anggap begitu 'baik' sebenarnya menzahirkan syukur krn raja liwat dilepaskan?

mana hak saiful sbg mangsa?

tunggulah...

harinya akan sampai bila bala Allah tiba krn gelagat muslimat musibat nih! siapa sanggup sujud syukur utk pengkhianat negara? penghina undang2? pembongak menipu penduduk2 kg buah pala? penipu 16sept? befikirlah sejenak semua kegagalan etika anwar ni!!

anwar boleh buat rayuan sampai 35kali.

giliran saiful pula membuat rayuan.

InsyaAllah, tidak ada hari yg paling menggembirakan jika pelanggan china-doll ini dihukum krn perbuatannya yg suka bermain2 dgn bini kawan, girlfren orang, tunang orang...akan sampai masanya!!!!

nummerzwei said...

biasalah PAS.justify bende2 salah dgn amalan aagama....ingat sudut munajat tu lesen nak meroyan ka....musibat betul

Anonymous said...

Hahaha sesekali dapat menyeken..bila lagi? Bukan senang dapat peluang. Goyang kak goyanggg. Maki kak makiii. Tapi yang heran apa kena mengena pembebasan Anwar dgn Putrajaya?Macam dah berjaya tawan Putrajaya lagaknya. Kehkehkeh.

Anonymous said...

MEMALUKAN... ADE KER KORANG NAMPAK YANG CINA-CINA TU MEMEKIK MELOLONG KAT TENGAH JALAN TERKINJA-KINJA MACAM KERA PEKENA SAMBAL BELACAN DEMI ANWAR? TAKDER KAN! ATAUPUN ADE KER KORANG NAMPAK SI IZZAH ATAU BINI ANWAR TURUT SAMA TERKINJA-KINJA NAK LAKINYA BEBAS? TAKDERKAN, TAKAT LAKONAN AIR MATE TU TAK YAHLAH... RAMAI DAH BLEH BUAT, WARDINA PUN TERRER LAKONAN SIMPATI TAHAP DEWA TU!

Anonymous said...

Hangpa tau tak Liwat itu memang berlaku. Hangpa sengaja cari bala. Karpal Singh pun tahu.

Orang yang bijak tentang undang2 pun tahu. Abang Anwar hangpa lagi tau.

Termasok dalam golongan apa betina PAS ni. Bertaubatlah sebelum terlambat. Jangan tau nak buat sahaja.
"TATKALA NYATA KEHADIRAN DAJJAL, KURUNGLAH ANAK PEREMPUAN DAN ISTERI KAMU KERANA YANG PALING BANYAK TERPENGARUH DAN MENJADI PENGIKUT DAJJAL ADALAH KAUM WANITA" - SEBAHAGIAN DARI TANDA-2 BESAR KIAMAT

Anonymous said...

Perempuan2melayu bodoh, buruk dan memalukan bangsa,,bertudung plak tu..terjerit2..ish, tak hingin aku..pelcur terhormat lg bnyk klas..