Friday, March 23, 2012

Kisah Benar Yang Patut Dijadikan Tauladan Oleh Mat Sabu dan Ostat Badrulamin.

Salah satu kisah menarik, yang cukup baik untuk kita ambil iktibar ialah mengenai seorang jemaah haji (lelaki) yang gagal masuk ke Masjidilharam. Lelaki ini tidak sama pakej dengan saya (Tuan Guru Dato’ Dr. Haron Din), jadi saya tidak mengenalinya. 
Apa yang berlaku kepada lelaki berkenaan ialah, setiap kali hendak masuk ke masjid, dia tiba-tiba sahaja menjadi panik seperti orang yang ketakutan. Kemudian lelaki itu tergopoh-gapah keluar semula dari masjid dan tergesa-gesa pulang ke rumah tumpangannya. 
Selepas gagal kali pertama, lelaki itu cuba sekali lagi tetapi apabila orang-orang di dalam masjid memandang ke arahnya, dia terus berlari balik ke rumah tumpangannya semula. Kejadian aneh ini berlaku berulang-ulang kali selama hampir seminggu sehingga lelaki tadi tidak dapat sembahyang di dalam Masjidilharam. 
Melihat keadaan yang sungguh aneh itu, seorang sahabat datang memberitahu saya dan minta supaya saya cuba ubati lelaki itu. Saya bersetuju tetapi tidak terus melakukannya. Sebaliknya saya cuba mendapat maklumat mengenai lelaki tersebut terlebih dahulu. Saya sengaja berbuat demikian sebab saya rasa mesti ada sesuatu kesalahan yang telah dibuatnya hingga menyebabkan dia menjadi sedemikian rupa. Jadi saya suruh kawan saya selidiki dahulu latar belakang lelaki itu. 
Kawan saya pun pergilah berjumpa semula dengan lelaki itu dan minta dia ceritakan apakah sebenarnya yang telah berlaku. Mulanya lelaki tersebut malu untuk bercerita, tapi selepas dipujuk akhirnya dia bersetuju. Ceritanya amat memalukan tapi memberi banyak pengajaran.

Sebenarnya lelaki berkenaan mempunyai hobi yang sangat buruk iaitu menonton filem lucah. Filem lucah sudah jadi macam makanan hariannya malah pada malam terakhir hendak bertolak ke Mekah pun dia sempat lagi menonton filem lucah. Rupa-rupanya, lelaki itu memberitahu bahawa setiap kali hendak memasuki Masjidilharam, dia tiba-tiba sahaja ternampak seorang perempuan yang dalam keadaan bogel menerkam ke arahnya atau seperti mencari-carinya. Maka kerana takut kelakuan perempuan tadi akan memalukan dirinya, lelaki berkenaan melarikan diri. 
Selepas mengetahui kedudukan sebenarnya, barulah saya ubatkan lelaki tadi. Saya diberitakan selepas itu barulah dia dapat masuk ke masjid. Itupun cuma sampai ke pintu. 

Lelaki dalam cerita diatas, kesalahan atau dosa yang dilakukannya adalah kerana gemar menonton filem lucah.

Bagaimana pulak dengan Mat Sabu dan Ustaz Bardrulamin yang kantoi dalam bilik hotel dengan perempuan yang masih menjadi isteri orang lain?

Mat Sabu siap berphone sex lagi.




4 comments:

Anonymous said...

matsabu tak pii haji kat Mekah,cukup setakat berhaji kat BAYAN LEPAS saja,dia tu bukan muslim tapi taslim,orang taslim naik haji kat bayan lepas di P/PG

Anonymous said...

matsabu tak pii haji kat Mekah,cukup setakat berhaji kat BAYAN LEPAS saja,dia tu bukan muslim tapi taslim,orang taslim naik haji kat bayan lepas di P/PG

Anonymous said...

diorng nk pergi haji buat apa lagi? dah confirm masuk syurga.. buat dosa byk2, pastu pergi 'serambi mekah' jmpa nik ajis mohon ampun..

Ahmad Shukri Mokhtar said...

mcm nua israel buat umrah kononnya tapi rambut tak nampak kesan bercukur pun. Mungkin dia g umrah di sungai ganges. Cuci dosa dgn air sungai. Ni spesis ayah pin cium perut dah settel dosa