Saturday, May 26, 2012

Mari Kita Tengok Pihak Mana Yang Ganas Dan Buas Sebenarnya.

Kata Naib Presiden paling sengal dalam sejarah kewujudan PAS, Mahfuz Omar, tak mustahil akan ada pihak tertentu yang akan menggunakan keganasan dalam pilihan raya akan datang.

Manusia yang tahap sengalnya lebih dahsyat dari Mahfuz pun akan tahu bahawa pihak tertentu yang beliau maksudkan itu sudah pastilah UMNO/BN.

Berikut antara kenyataan Mahfuz sepertimana yang disiarkan oleh harakahdaily.


Betul ke UMNO atau BN suka mencetuskan keganasan apabila terdesak akan kalah dalam mana-mana pilihanraya?

Horas! nak tanya Mahfuz, berapa ramai rakyat yang mati atau cedera parah angkara keganasan UMNO atau BN semasa Pakatan Haprak dapat merampas Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan sekejap di Perak selepas PRU12 dulu?

Tapi tak mengapalah. Mari kita bersangka baik kepada Mahfuz. 

Mungkin beliau membuat kenyataan diatas kerana ingin menunjukkan kehebatan bacaan politiknya setelah sekian lama dia asyik menujukkan kebodohan yang melantun-lantun. 

Atau mungkin juga ketika ini dia amat terdesak mahu kelihatan hebat dimata penyokong-penyokongnya...lalu lahirlah kenyataan maha hebat diatas.

Suka hati kau lah Mahfuz.

Apa-apa pun...mari kita sama-sama tonton video dibawah untuk mengetahui pihak mana yang sebenarnya ganas, buas serta boleh membahayakan keselamatan rakyat.









Dan dibawah ini pula adalah video seorang wanita yang menceritakan pengalaman ngerinya menjadi mangsa keganasan puak-puak PAS yang mengaku merekalah sealim-alim dan sewarak-warak umat nabi Muhammad.



Pihak mana yang ganas sebenarnya? Horas! yakin rakan-rakan pembaca sekalian sudah ada jawapannya.

Jadi....maafkanlah Mahfuz......






1 comment:

Anonymous said...

Kalau PAS semua betul....al-maklum ahli PAS semua ISlam baik-baik belaka yang jahat orang UMNO...tu dia biar kembang lubang hidung pauk-puak PAS...Takbeeeer.....