Tuesday, May 1, 2012

Segunung Simpati Untuk Unit Amal PAS.



Cogankata mereka menarik dan besar makna serta dalam maksudnya...'BERAMAL KERANA ALLAH'..

Memang begitulah sepatutnya apa yang kita lakukan sementara hidup didunia ini.

Kita beramal kerana ALLAH...
Kita bersolat kerana ALLAH...
Kita bersedekah kerana ALLAH...
Kita merapatkan silaturrahim kerana ALLAH...
Kita berkasih sayang sesama manusia kerana ALLAH...
dan begitulah seterusnya.....

Tapi sayang...dengan cogankata yang sebegitu mulia dan hebat...tenaga-tenaga muda dalam Unit Amal PAS (yang Horas! yakin niat asal mereka menyertainya ikhlas kerana agama), telah dipergunakan dengan sewenang-wenangnya oleh pemimpin-pemimpin mereka sendiri..hanya demi keuntungan politik yang berkiblat kepada Anwar Ibrahim.

Fikirkan sejenak, bagaimana dengan cogankata 'BERAMAL KERANA ALLAH' itu, mereka saban malam bersengkang mata berkawal menjaga keselamatan pelajar-pelajat IPT yang berdemo menuntut PTPTN dihapuskan. Walhal yang dikawal dan dijaga keselamatannya itu elok ketawa riang bergaul tanpa batas dan tidur sekhemah jantan betina. 


Bolehkah diterima akal yang waras bahawa apa yang Unit Amal PAS itu lakukan itu 'BERAMAL KERANA ALLAH' sedangkan perbuatan-perbuatan mahasiswa dan mahasiswa yang mereka jaga itu terang-terang dilaknat Allah?

Dalam demo BERSIH 3.0 baru-baru ini dapat kita lihat bagaimana Unit Amal PAS dengan begitu bersungguh sekali mengawal dan menjaga keselamatan Ambiga. 


Daripada kesungguhan mereka itu dapat kita lihat bahawa mereka akan sanggup untuk melakukan apa sahaja, hatta hingga mencagarkan nyawa jika ada mana-mana pihak berani menyentuh atau mengapa-apakan Ambiga

Bolehkah diterima akal yang waras bahawa apa yang mereka lakukan itu 'BERAMAL KERANA ALLAH'? Sedangkan manusia yang mereka kawal keselamatannya dengan penuh jiwa raga itu kafir yang  menyokong seks bebas dan menyokong serta amat suka kalau ada umat Islam yang mahu murtad?

Kalau bersubahat dan melindungi mereka-mereka yang melakukan kejahatan itu salah disisi Islam...adakah bersubahat dan melindungi mereka yang memperjuangkan seks bebas, seks songsang dan menyokong umat Islam menjadi murtad itu tidak salah pada fikiran Unit Amal PAS?

Lihat pula bagaimana mereka diguna dan dijadikan sebagai lembu gila untuk merempuh pasukan keselamatan di KLCC dan seterusnya mencetuskan huru hara dan ancaman kepada pasukan keselamatan. Adakah perbuatan mereka itu boleh ditafsirkan sebagai 'BERAMAL KERANA ALLAH'? Adakah Allah suka pada keganasan dan perbuatan-perbuatan yang melampaui batas?


Itulah Unit Amal PAS masa kini. Mereka sudah jauh tersasar dari cogankata murni yang sepatutnya mereka pegang dan amalkan.

Mereka dipergunakan untuk melakukan perkara yang ditegah Allah tanpa mereka sedar. Gula-gula pukau yang diberi oleh pemimpin mereka amat mustajab dan berkesan hingga mereka tidak lagi mampu berfikir dan menilai samaada apa yang mereka lakukan itu benar atau salah. 

Mungkin mereka sanggup melakukan apa sahaja kerana mereka telah dijanjikan segunung pahala dan  juga dijanjikan jalan mudah kesyurga oleh pemimpin mereka...wallahhu a'lam.

Cuma Horas! mahu rakan-rakan pembaca fikirkan, adakah Allah akan mengurniakan pahala kerana amal mereka bersengkang mata menjaga keselamatan mahasiwa dan mahasiswi yang melakukan maksiat di Dataran Merdeka tempohari?

Atau.....

Adakah Allah juga akan mengurniakan pahala yang tidak terhitung atas amalan mereka yang bermati-matian menjaga keselamatan Ambiga sedangkan wanita hindu tersebut pejuang seks bebas tegar dan menyokong umat Islam agar menjadi murtad?

Horas! yakin, rakan-rakan pembaca sekalian ada jawapannya......

Horas!: Harap Unit Amal PAS dapat menggugurkan cogankata mereka itu selepas ini. Dah tak kena benar nampaknya.



6 comments:

Anonymous said...

bro, depa takkan nampak semua tu. mata depa dah silau dgn sinaran tiket kesyurga yang dijanjikan nick ajis. jgn kata mahasewel buat maksiat dulu..nuar ngan azmin tengah ngentot dgn jalang pun depa sanggup jagakan kalo nick ajis suruh.

Anonymous said...

UNIT AMAL KA UNIT GANAS.
DAH LALH BODOH DI PERBODOHKAN LAGI.
AMBIGA ITU ISLAM KA....

Anak Lenggong said...

Ucapan syabas keatas keling betina penyokong sex bebas dan murtad kerana berjaya membuktikan kepada rakyat Malaysia bahawa Melayu PAS hanyalah pacacai dan kuli batak serta dengan sedikit upah mereka bertukar menjadi saperti saekor khinzir dan anjing jalanan yang ganas.

Ini lah hasil tarbiah daripada pemimpin yang mempunyai kepentingan dan hanya melempiaskan rasa dengki terhadap orang yang tak sehaluan mereka..jubah..ketayap dan janggut sejemput pada mereka cuma sebagai topeng untuk dijadikan bahan bagi membuat pembohongan terhadap penyokong mereka yang terlalu jumud dan taksub

Anonymous said...

UNIT AMAL PAS DAH BODOH SOMBONG PULAK TU!!!
KO ORG FIKIR DGN WUJUDNYA KUMPULAN BERUNIFORM CAM TU ORG TAKUT ???
KO SIAPLAH KO AKAN BERHADAPAN DENGAN KUMPULAN GELOMBANG BIRU BILA TIBA MASA NANTI!!!! BODOH BETUL!!!!!
KO ORG NAK TEST MARKET YA!!!!

Anonymous said...

unit ANAL pas kerana Allah

Anonymous said...

Unit Pengganas PAS ...Lagi tepat untuk mereka ni..jauh tersesat disebabkan adanya ulamak palsu yang menyesatkan ..sapa lagi Nik Najis lah...