Saturday, May 5, 2012

Video: Mat Sabu Memang Dilahirkan Untuk Menipu Dan Memutarbelit.




Mat Sabu kata polis amat kejam...amat zalim.
Mat Sabu kata polis tak perlu bertidak kasar pada perusuh-perusuh yang mengganas

Bodoh atau gilakah Mat Sabu ini?

Perusuh menyerbu dengan ganas merempuh masuk halangan yang dibuat polis di Dataran Merdeka...adakah Mat Sabu mahu polis sambut dengan huluran tangan untuk bersalaman?

Unit Amal PAS macam lembu gila meluru merempuh halangan polis di KLCC...adakah Mat Sabu mahu polis sambut dengan pelukan kasih sayang?

Kereta polis dimusnah serta diterbalikkan, anggota polis dibelasah sesedap rasa sampai menyembur darah dan ada yang sampai pistol mereka dilarikan...adakah Mat Sabu mahu polis menangani keadaan itu dengan mengusap-ngusap kepala perusuh lalu memberi kucupan mesra didahi mereka?

Bangang benar Mat Sabu ini.

Pada Horas!, kalau perusuh BERSIH 3.0 tempohari berani membuat huru hara dan mencetuskan bermacam keganasan...mereka sepatutnya bersedia juga untuk menerima tindakan keras yang terpaksa diambil polis bagi menangani keganasan mereka.

Lagi pun, bukan Mat Sabu sendiri ke yang kata "Kita akan tawan Dataran Merdeka biar Bermandi Darah sekalipun"? (klik sini)

Kalau dah sanggup bermandi darah, takkan terluka dan berdarah sikit dah heboh mengadu kesana kesini mengatakan polis kasar dan zalim?

Berani buat....beranilah tanggung.


Horas!: Sokong tindakan polis.



3 comments:

Anonymous said...

menipu dn memutar belit utk kepentingan politik itu mendatangkan pahala yg besar bagi penganut2 pas agaknya

Anonymous said...

Woii Mat Babi Mulut BUsuk Bau Lubang B**** Norma. Sejak bila ko bercakap slang Indon ni!! Hoi Babi, Kalu aku jadi polis dah tentu aku kerjakan lebih lagi bila babi kuning ni jelas membelasah polis. Aku nak tanya kau la babi, pernah kau tengok Polis yang membawa lambang Diraja dibelasah depan depan sebelum ni, sebelum manusia2 celaka macam kau menghasut dan merasuk minda anak anak muda rakyat Malaysia untuk membenci Kerajaan semata mata kerana cita2 dan nafsu buas korang semua!!!
Ko jangan nak temberang La babi. Semasa aku dengar ceramah ko di Penanti / Guar Perahu sekita tahun 1992/93, masa tu ko pulun Anwar Ibrahim habis2an, ko kata Anwar Ibrahim alim kucing, main dengan bini orang, bergelumang dalam lubang taik dan lain2 yang aku sendiri tak sanggup nak cerita. Ko tak ingat ke Babi atau ko pura2 lupa macam ko jilat lubang b**** kakasih gelap ko masa tu??? Jawab lerr babi!!!

Anonymous said...

wakakakaa....seronok dgr pelawak2 nie melawak...wakakakaa