Wednesday, September 21, 2011

Audio: Mari Dengar Kebiadaban Ahli Majlis Dari DAP Terhadap Kakitangan MPKj.



Lee Kee Hiong merupakan salah seorang pemimpin DAP yang dilantik oleh kerajaan negeri Selangor sebagai Ahli Majlis, Majlis Perbandaran Kajang.

Perempuan biadab ini adalah Ahli Jawatankuasa Pengindahan Bandar, Ahli Jawatankuasa Kewangan, Ahli Jawatankuasa Infrastruktur dan Ahli Jawatankuasa Tender dan Sebutharga di MPKj.

Dia dikatakan sebagai sangat berpengaruh dalam DAP Selangor kerana mengusai Ean Yong Hian Wah (Pengerusi DAP Selangor) selain merupakan orang kanan kepada Lim Kit Siang.

Baru menjadi Ahli Majlis, sudah berani memperlakukan kakikatangan Melayu di MPKj sampai begitu sekali, jadi cuba bayangkan apa yang dia sanggup lakukan jika sudah memegang jawatan tinggi diperingkat negeri. Tentu lebih teruk dari itu kakitangan awam kerajaan negeri akan dibangsatkan.

Untuk mengetahui latar belakang dan siapa sebenarnya perempuan biadab ini, para pembaca sekalian boleh klik disini.



8 comments:

Anonymous said...

sial punya pompuan DAP...

Anonymous said...

Si bangsat babi anak haram niiiii.....
Kau rasa kau yg paling tinggi sekarang yer???...
Tapi tak palah sekurang-kurangnya kau dah bagi orang lain melihat warna sebenar kau dan bangsat2 yg lainyer..

matsmart said...

Copy audio ni bro...edar! Tak pun pasang kat ceramah atau kat pasar-pasar malam. Biar khalayak dengar sendiri.

Anonymous said...

Cina DAP mmg rasis. Kalo blh kepala melayu mahu dipijak2nya. Harap dpt jadikan ini satu pengajaran.

AmalUPM said...

Ini la kebodohan cai umporno. Ahli majlis tu komited & beramanah jalankan tugas dia...,dikutuk, Staf mpkj pula main2 & tak komited ketika bertugas...,dibela. Memang patut staf itu diperlakukan begitu.

Anonymous said...

AmalUPM,

ko tak ader adik beradik saudara mara kerja di mpkj ker? aku harap ko akan kena balik teruk dgn dap ni suatu hari nnt. sekarang ni pun kamu dah jd tukang sorak kelas bawahan tanpa gaji sj dgn dap ni, kan?

Anonymous said...

Meroyan mcm cina tua gila. Terjerit2 mcm tak kongkek setaun!

Neilkie69 said...

Kakitangan MPKJ janganlah duk takut pada ajli majlis. Dia tak ada kuasa untuk memcampuri urusan jabatan macam jabatan itu dia yang punya. Dia bukan kakitangan. Suara ahli majlis hanya dalam mesyuarat. Kamu kakitangan hanya patuh pada arahan ketua jabatab kamu sahaja. Jangan duk layan bangsat DAP itu. Jaga maruah Melayu dan Islam. Kenapa duk biarkan maruah MElayu dan Islam dilanyak oleh bangsa Kafir Harbi yang dilaknati Allah. Bangkitlah saudara ku...bangkitlah