Monday, March 21, 2011

Flyers Mega Sale Arak di Puchong Dan Cyberjaya: Penyokong PAS Setakat Mampu bagi Komen Bodoh.

Ramai jugak penyokong Pakatan Haramjadah yang bagi komen pasal isu arak yang berleluasa dijual dengan cara menyelitkan 'flyers' dicermin kereta yang diletakkkan di Puchong dan Cyberjaya. Baca disini. 

Rata-rata yang memberi komen adalah lebai-lebai hijau penyokong PAS yang selalu perasan kononnya diaorang lebih alim dan warak kalau nak dibandingkan dengan orang lain yang tak menyokong PAS. 

Hanya satu komen yang dapat disiarkan. Yang lain-lain terpaksa dibakul sampahkan kerana selain merapu, ianya sekadar penuh dengan maki hamun membabi buta sahaja. Ada juga 3-4 komen yang penuh dengan perkataan mencarut. Alim dan warak ke kalau perangai macam tu? Alim dan warak taik kucing!

Biasa lah, lebai-lebai hijau yang menyokong PAS memang terkenal dengan kehandalan memaki hamun dan mencarut. Pemimpin kencing berdiri...penyokong kencing berlari. Harap saja serban sebesar bakul dan kopiah tak lekang dikepala. Tapi hati hitam berkarat dan mulut pulak jahat.

Semua komen rata-rata menyalahkan kerajaan pusat dan UMNO. Puak-puak dia yang tadbir Selangor sampai jadi lintang pukang. Puak-puak dia jugak yang tabur taik merata-rata.. tapi bila dah kantoi tuduh pulak kononnya semua tu angkara UMNO punya kerja. 

Memang sah lah lebai-lebai hijau penyokong PAS ni tak pernah nak berfikir menggunakan otak. Pakat fikir guna kepala lutut saja.

Alamat makin jahanamlah Selangor dikerjakan puak-puak yang tak pernah nak mengaku kelemahan dan kesilapan sendiri ni. Kuman seberang laut dia nampak..gajah duduk terkangkang depan mata dia buat-buat buta mata. 

Pada mereka PASlah parti yang paling sempurna dan tak ada cacat celanya..khaaakkkkk ptuihhhhh!


No comments: