Monday, March 28, 2011

Hapraknya Perangai Penyokong Pakatan Rakyat.



Jangan ada sesiapa cuba-cuba atau berani nak dedahkan apa-apa jugak salah laku dan penyelewangan pemimpin diaorang. Pasti akan dikeji, dihina dan dilemparkan dengan pelbagai tuduhan. Pada mereka, pemimpin-pemimpin Pakatan Haramjadah adalah suci murni dan tak akan melakukan salah dan silap.

Kalau pemimpin mereka dah kantoi sangat pun mereka gunakan pula agama untuk membela dan mempertahankannya. Mereka keluarkan segala macam ayat Al-Quran dan Hadis dan mereka mintak didatangkan 4 orang saksi.

Kalau tak tercover jugak, sebagai jalan akhir si wali cap bulan akan muncul membuat kenyataan bahawa si polan telah diampunkan dosanya oleh Allah. Habis cerita. Mudah bukan?!

Tengok sahaja apabila Ummi Hafilda mendedahkan tentang salah laku dan siapa sebenarnya Anwar Ibrahim. Habis segala sumpah seranah mereka hamburkan. Ummi Hafilda digelar pelacur, jalang, perempuan murah, dan macam-macam lagi. 

Kata mereka, Ummi Hafilda adalah pereka cerita dan pembohong besar paling hebat dan munafik yang langsung tak boleh dipecayai...!

Perkara yang sama berlaku apabila Datuk Shazryl Eskay, Tan Sri Rahim Thamby Cik dan Datuk Shuib Lazim mengambil tindakan berani mendedahkan video aksi seks yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim. Mereka dihentam dan dicaci hina secukup-cukupnya.

Kata mereka, ketiga-tiganya adalah munafiq dan baruah UMNO yang langsung tak boleh dipercayai..!

Tapi apabila Baginda anak Minda membuat fitnah mengatakan pernah melakukan hubungan seks dengan Ummi Hafilda mereka terima bulat-bulat dan sepakat untuk percaya. Baginda anak Minda mereka puji melambung-melambung walaupun mereka sendiri sedar itu adalah fitnah. 

Kata mereka, apa yang didedahkan oleh lelaki itu adalah benar belaka dan lahir dari hati yang tulus ikhlas atas nama kebenaran. Tidak berbelah bagi hati mereka untuk percaya dengan fitnah yang dicipta oleh Baginda anak Minda yang dah meninggalkan agama Islam @ murtad  tu.

Pembaca sekalian nilailah sendiri sikap penyokong-penyokong tegar Pakatan Haramjadah ini. Hati mereka memang busuk dan kotor. Saudara seagama mereka ludah, caci hina dan dituduh sebagai munafik. Tapi si murtad pula mereka jilat, sanjung dan percaya.....semuanya kerana politik....khaaaakkkk ptuihhhhhh!


7 comments:

Anonymous said...

ramainya orang mcm penuh stadium bukit jalil, tak kan yg ramai2 tu bodoh haramjadah, sedara la yg bodoh haramjadah, ada mata tapi buta...

Anonymous said...

kau ni tak paham isu ni..baca lagi 3 kali...insyaAllah faham la tu :)

Anonymous said...

umi halfida tu bukan takat org ramai menyumpah dia, para malaikat pun melaknat sama..amin...kau mengaji dgn umi hafilda ker..?

Anonymous said...

hebat kau, siap tau malaikat pn sama melaknat ummi...kahkahkah. Ni berkat berguru ngan wali selipar la nih...

Anonymous said...

hebat tu x lah sehebat tok guru yg mengajar sy tu. org kt kalu nak meniaga belajarlah pd yg AHLI, begitu jugak kalu nak agama mengajilah pd yg AHLI...
hati2 beri gelaran pd para ALIM, ianya melibatkan akidah...
wanita yg tidak menjaga auratnya mmg dilaknat oleh para malaikat apatah kalu menjaja bahan lucah, kalu ada masa terlebih tu, baca2lah terjemahan quran kerana didalamnya kaya dgn ilmu pergetahuan, termasuklah hukum hakam...

Anonymous said...

Ya btul wanita yg mendedahkan aurat mmg dikutuk malaikat. Mcm mana pulak dgn peliwat, penzina dan si murtad? jgn ada double standard dlm menjatuh hukum. Kata2 Baginda kamu angkat sebagai benar kerana dia memihak kpd kamu.

Anonymous said...

peliwat, penzina dan si murtad hukumannya rejam, pancung atau MATI..
Penabur fitnah wajib di perangi, kerana mereka ini adalah golongan munafik..
persoalannya, siapakah yg layak menghukum mereka ini..? tulisan saudara..? hati2 berkarya jgn sampai menjebakkan diri dlm fitnah, sbb yg membaca karya saudara bukan seorang dua.....