Wednesday, May 8, 2013

Jom Tengok Anak Cina Bukit Ni Nak Sekolahkan DS Najib



Anak cina ni siap cakap dia rasa tak selamat tinggal di malaysia pasal dibawah pentadbiran BN banyak manusia jahat berkeliaran.

Dia cakap jugak yang dia mungkin akan mati dan keselamatan keluarganya akan terancam akibat video yang dia hantar pada DS Najib ni.

Kimak punya anak cina bukit.

Agaknya anak cina ni tak tau...banyak punca kejahatan yang berlaku di negara ni berpunca dari sikap tamak kaum dia sendiri.

Sebutlah apa pun jenis perniagaan haram menyalahi undang-undang yang melibatkan samseng dan kongsi gelap dinegara ni...semuanya kaum dia yang monopoli.

Ahlong, pusat hiburan haram, rumah urut, mengedar vcd lucah sampai banyak remaja jadi rosak akhlak, menjual barang tiruan berjenama, kilang memproses dadah, rumah pelacuran, menyeludup arak...majoritinya, kaum dia yang monopoli.

Kalau aku nak listkan apa perniagaan haram menyalahi undang-undang yang dijalalankan oleh kaum anak cina ni dan dilindungi pulak oleh samseng-samseng dan kongsi gelap yang ganas-ganas sampai tahap sanggup mencedera dan membunuh..sampai esok pun takkan habis.

Aku yakin rakan-rakan pembaca pun selalu melihat sekumpulan lelaki berlagak samseng yang sering mengikut dan memerhati pengatkuasa JPJ melakukan sekatan jalanraya...tu pun dari kaum dia jugak.

Lagi sekali aku nak ulang.....kimak punya anak cina bukit!!

Cakap sayang negara ni konon....podahhhh!...kaum kau lah yang banyak buat kerosakan kat negara ni.

Pada aku video ni tak lebih dari sekadar usaha anak cina bukit ni nak menaikkan semangat bencikan UMNO dan melayu pada anak-anak muda bangsanya dalam tanah melayu ni..






6 comments:

Anonymous said...

Melayu sama cina gadoh, Anwar menang.!

Anonymous said...

Tolong jangan balik ke Tanah Melayu...!

Anonymous said...

Besarkan gambar diatas , buat poster besar dan pamirkan kat tepi jalan , bubuh tajuk,( rakyat MALAYSIA yg tak kenang budi ,) cari makan kat MALAYSIA tapi kutuk kerajaan MALAYSIA

zul ibrahim said...

Gambar ni yang buat aku panas, balik balik kaum dia yang buat demo pasal kerajaan , teruk sangat ke kerajaan buat pada kaum dia , apa kata kaum melayu boikot semua kedai cina , baru diorang tahu nak menghormati kaum lain,kalau tak suka suruh mereka mohon warganegara lain ,jangan duduk dalam malaysia

Anonymous said...

Police please arrest this chinese racist for inciting hatred and disloyalty to the country.

This bastard talk thru his nose. What sort injustice is he talking about? Can he list down his grievances and describe to us what is the problem.

He also naively believed the so-called black-out issue when dap rep has denied it. What kind of jokeIis this idiot trying to prove.

Shame on you for being such a bastard being fooled by your own chinese brethen. Idiot.

Ahmad Albab said...

hanya membaca skrip yg dikarang.??lu baca siapa yg punye skrip tuh cina bukit.??