Wednesday, February 9, 2011

Gila! DAP Mahu Pasukan Polis Sendiri?


Alkisahnya Menteri Besar Selangor yang dipelihara DAP, Tan Sri Khalid Ibrahaim @ Sahak Gobek bersungguh-sungguh mendesak kerajaan Persekutuan untuk membenarkan Kerajaan Selangor memiliki pasukan polis sendiri. sini

Apa tujuannya tidak dapat lagi dipastikan secara terperinci, tapi kesungguhan MB boneka ini mahu negeri Selangor memiliki pasukan polis sendiri memang mencurigakan. 

Pasti ada udang disebalik batu.

Orang yang paling buta politik pun boleh tahu pihak mana sebenarnya yang paling berkuasa di Selangor. Jadi tak mustahil cadangan untuk mewujudkan pasukan polis sendiri tu datangnya dari DAP. Tujuannya adalah untuk menjaga kepentingan mereka.

Bila dah ada polis sendiri senang la DAP nak kawtim. Maklum lah, Selangor ni macam-macam ada. Rumah urut, spa, pub, disko dan segala macam yang haram melambak-lambak. Polis pulak selalu buat operasi, jadi susah la nak cari makan. 

Khabarnya, aktiviti-aktiviti haram yang menyalahi undang-undang tu yang banyak menyumbang dana kepada DAP.

Jangan lupa, dulu Ronnie Liu pernah mengamuk sakan bila sebuah hotel bajet yang disyaki menawarkan khidmat seks di Puchong diserbu pihak berkuasa tempatan. Kalau tak ada kepentingan takkan cina rasis lagi komunis dari DAP tu boleh mengamuk.

Kerajaan persekutuan jangan sesekali layan permintaan gila macam tu. Mula-mula mintak pasukan polis sendiri, lepas tu mintak pulak nak buat undang-undang sendiri. Nanti tak mustahil pulak nak mintak tentera sendiri. 

Akhir sekali baru dimintaknya pulak kuasa autonomi.

Wei DAP! Banyak cantekkk lu orang punya muka...!




1 comment:

Anonymous said...

Kes wanita hamil di tampar polis, berjaya cam hanya 30 saat

“Polis perempuan yang dia kenalpasti ini ialah salah seorang dari polis yang mengambil duitnya, seorang polis lelaki dan seorang polis perempuan mengambil duit beliau sebanyak RM 20 ribu.

horas hang kuat betul tabur fitnah....kalau jadi kes macam kat atas pada bini hang......apa hang nak buat....reprot kat mail.....