Sunday, February 27, 2011

Muzium Seks: Lawatan Sambil Belajar 2 Orang ADUN PAS Ke Amsterdam.


Gambar dari luar muzium seks yang diziarah 2 orang ADUN PAS,
ketika di Amsterdam.


Tergelak sendiri membaca apa yang didedahkan oleh blogger kickdefella. Kisah dua orang ADUN PAS yang berkunjung ke Amsterdam, Belanda. Apa tujuan kunjungan kedua ADUN tersebut tidak pula dinyatakan. Mungkin mengadakan lawatan sambil belajar agaknya..hahahaha!

Bayangkan, pagi-pagi buta Muzium Seks dulu yang dicarinya. Silap-silap sarapan pun belum lagi tu...hahaha. Yang bestnya, masing-masing tak bagitau apa rancangan mereka antara satu sama lain. Yang sorang mungkin kata nak berehat-rehat dibilik hotel apabila ditanya.

Yang seorang lagi mungkin pulak berkata nak habiskan masa dengan berzikir atau berwirid sahaja dibilik. Maklum la, pemimpin-pemimpin PAS kan warak-warak belaka. Rupanya masing-masing dah ada plan baik punyaaa!

Semakin lama makin banyak keburukan perangai pemimpin-pemimpin PAS yang terdedah. Ada yang terlibat dengan khalwat, ada yang terlibat dengan maksiat dan ada yang hingga terlibat dengan zina. Termasuk la dengan isteri orang.

Warna dan belang sebenar mereka makin ketara dari hari kesehari. Mungkin ini balasan Allah pada mereka-mereka yang selama ini tak habis-habis memburukkan dan memfitnah saudara seagama sendiri hanya kerana berbeza parti politik.

"Diriwayatkan oleh bekas ahli Parlimen itu, awal-awal pagi lagi beliau telah keluar dari hotel dan berjalan ke Red Light District di Amsterdam. Bila tiba di hadapan Sex Museum beliau mendapati ia baru dibuka dan tiada sesiapa dilihat mengunjunginya kerana masih terlalu awal. Bekas ahli Parlimen itupun segeralah masuk dan yakin dia tidak akan bertembung dengan sesiapa yang dikenalinya di dalam itu kerana masih di awal pembukaan muzium tersebut".........seterusnya baca disini.

4 comments:

Anonymous said...

Cakaplah ikut sedap mulut semoga kamu terus dibenci diatas sikapmu yang sembrono. Kita boleh tidak setuju dengan orang lain tetapi kalu sikap kita sama dengan orang kita benci itu apa beza kita dengan mereka?

Anonymous said...

pemimpin2 PAS ni nampak alim bile dpn penyokong je. Blakang penyokong...habis kopiah serban dia campak ketepi.

Anonymous said...

Bini org pun depa rembat. Tu la penangan ubat kuat dlm haramkah..

Balqis said...

Bukan setakat penzina dan pendekat zina malah mereka2 ini adalah Khawarij-Syiah-Munafiq kelas terendah di Malaysia setelah Nik Najis menjadi boss PAS.

Laknatullah alaihim.