Friday, December 23, 2011

'Keunikan' PAS Yang Mungkin Anda Terlepas Pandang.



Dalam perlembagaan Parti Islam Se-Malaysia atau ringkasnya disebut PAS (walaupun sepatutnya disebut PIS), dasar PAS ialah Islam manakala seruan PAS pula ialah Allahuakbar.

Horas! yakin rakan-rakan pembaca sekalian tidak ada masalah dengan dasar dan seruan PAS itu. 

Yang jadi masalah ialah apabila dasar dan seruan itu tidak selari dengan apa yang diamalkan oleh PAS kebelakangan ini, dan inilah yang menjadikan PAS sebuah gerakan atau parti politik berteraskan Islam yang unik bercampur pelik.

Dasar PAS ialah ISLAM dan seruan PAS ialah ALLAHUAKBAR tapi mereka lelong kalimah ALLAH untuk digunakan oleh kafir.


Dasar PAS ialah ISLAM dan seruan PAS ialah ALLAHUAKBAR tapi mereka biarkan sekutu kafir mereka menjaja ayat suci Al-Quran demi kepentingan dan keuntungan politik.

Dasar PAS ialah ISLAM dan seruan PAS ialah ALLAHUAKBAR tapi mereka menggigil ketakutan bila sekutu politik kafir mereka menentang hukum hudud yang mereka mahu laksanakan.

Dasar PAS ialah ISLAM dan seruan PAS ialah ALLAHUAKBAR tapi maki hamun, fitnah serta mengaibkan saudara seagama dibiarkan berkembang subur dalam ceramah politik mereka.

Dasar PAS ialah ISLAM dan seruan PAS ialah ALLAHUAKBAR tapi mereka tidak kisah serta membiarkan air kencing syaitan (arak) dijual sewenang-wenangnya dikawasan dipenempatan yang dihuni oleh saudara seagama mereka.

Dasar PAS ialah ISLAM dan seruan PAS ialah ALLAHUAKBAR tapi mereka biarkan rumah-rumah urut yang menggalakkan berlakunya zina dan pusat-pusat hiburan yang melalaikan dibuka sebanyak-banyaknya.

Dasar PAS ialah ISLAM dan seruan PAS ialah ALLAHUAKBAR tapi mereka gugurkan perjuangan mereka untuk menjadikan negara ini sebuah negara ISLAM.

Dasar PAS ialah ISLAM dan seruan PAS ialah ALLAHUAKBAR tapi mereka biarkan pula saudara seagama mereka dimurtadkan.

Dasar PAS ialah ISLAM dan seruan PAS ialah ALLAHUAKBAR tapi mereka sokong pula komunis yang jelas menolak kehidupan beragama dan membunuh saudara seagama mereka.

Dasar PAS ialah ISLAM dan seruan PAS ialah ALLAHUAKBAR tapi mereka tolak pula usaha untuk menyatu-padukankan umat Islam dinegara ini.

Dan yang peliknya....

Dasar PAS ialah ISLAM dan seruan PAS ialah ALLAHUAKBAR tapi mereka angkat pula manusia yang pernah ditangkap khalwat dengan isteri orang dalam keadaan hanya bertuala dan gemar bercakap lucah ditelefon sebagai pemimpin no 2 mereka.

Itu keunikan dan kepelikan yang Horas! nampak, mungkin rakan-rakan pembaca sekalian ada nampak perkara yang lain pula.

Sungguh PAS (sepatutnya disebut PIS) sebuah gerakan atau parti politik berteraskan Islam yang amat unik bercampur pelik yang pernah wujud di Malaysia...atau mungkin juga didunia.



6 comments:

Kutukandewata said...

salam saudara,

khalifah umar abdul aziz setaraf dengan khalifah al rashiddin yang empat.mulia kedudukannya...

tapi sayang sekali puak fasik PAS boleh menyama-tarafkan khalifah ini dengan lim guan eng kafir harbi makan babi.

kalau lim guan eng kafir sama taraf dengan umar abdul aziz bermakna puak fasik PAS sudah barang tentu menyama tarafkan rasullullah saw dengan buddha.

masya allah!!tergelincir lah akidah mereka.maka setaraf mereka dengan kafir harbi tersebut.!!!!!!

Anonymous said...

itu semua berlaku kerana salah UMNO...muahahahhaha!!!!

Anonymous said...

aku peduli ape wei..
janji umngok kalah pru 13 ni..

Anonymous said...

Dasat hati ko nih anon 8:28, sanggup melacurkan agama asalkan dpt kalahkn UMNO. Cenggini ke hati semua juak PAS?

Anonymous said...

Hahaha...

Ketika PAS terlalu amat 'warak' dulu.., UMNO yang berkawan dengan MCA & MIC serta parti2 dari kaum lain dikutuk habis2an.. takyah nak cakap laa macamana..

Sekarang, bila PAS dah pandai bergabung dengan puak2 kafir ni, mereka bukan setakat bergabung, malahan sanggup 'serah body', serah maruah..; mengalahkan cara gabungan Barisan Nasional.

Orang bergabung parti secara 'berganding tangan', Pas bergabung parti sehingga 'boleh dirogol'...

Giler betul puak2 ni..!

labu said...

kalau dah masuk Parti Ajaran Syaitan memang susah nak pulih, depa ni bunuh sesama Islam pun sanggup inikan plak org2 Umno. Kita tak mampu nak membenci sesama Islam cuma kita doakan saja parti agar Syaitan ni dilenyapkan.