Wednesday, December 28, 2011

Mungkinkah Peliwat Bakal Menjadi Pembebas Al-Aqsa?



Badrul Amin dalam FBnya menafikan kononnya dia ada mengangkat Anwar Ibrahim itu laksana Imam Al-Mahdi. 

Berikut adalah kenyataan Badrul Amin yang boleh dibaca diFB beliau.
"Saya menafikan sekeras2nya kenyataan yg tersebar dalam beberapa laman web kononnya saya menamakan Anwar Ibrahim sbg Imam Mahdi. Saya tidak pernah sekalipun menyebut nama Imam Mahdi dalam ceramah2 saya. Saya hanya menyebut potensi Anwar sbg pemimpin dari Timur yang mampu menyatukan Dunia Arab sekaligus membebaskan Al-Aqsa."
Memang benar Badrul Amin tidak ada menyebut nama Imam Al-Mahdi dalam rakaman ceramahnya tersebut. Tapi Badrul Amin tidak boleh menafikan yang dia ada menyebut tentang tanda-tanda kemunculan dan ciri Imam  Al-Mahdi dan akhir sekali dia mengaitkannya dengan Anwar Ibrahim.

Kita abaikan dulu penafian yang dibuat oleh Badrul Amin. Lagi pun memang sudah menjadi perangai juak Pakatan suka menafikan apa yang mereka sendiri cakap bila keadaan sudah terdesak dan nampak akan menjerat leher mereka sendiri.

Cuma Horas! mahu bertanya kepada rakan-rakan pembaca sekalian, berpotensikah Anwar Ibrahim untuk menyatukan dunia Arab dan membebaskan Al-Aqsa sedangkan dia sendiri adalah pengampu dan menjadi barua yahudi?

Layakkah Anwar Ibrahim yang hobinya meliwat jantan jambu dan tak jambu, menutuh pelacur, menyokong seks bebas (termasuk seks luar tabii) menyokong orang Islam menjadi murtad, pengasas pluralisme agama dan pemecah belah umat Islam dinegara ini diangkat sebagai individu yang berpotensi membebaskan Al-Aqsa?

Pada Horas! jauh panggang dari api.

Itu cuma khayalan Badrul Amin yang memang kuat merapu, merepek dan suka mengeluarkan fatwa mengarut dalam setiap ceramahnya.



1 comment:

Anonymous said...

apa lah nak heran horas... 3 bulan yang lalu, saya mendengar sendiri dengan mata telinga hidung mancung saya ni sebuah khutbah imam juak pakatan di Masjid Sg. Dua sbrg Perai mengatakan "Tuan-tuan, diakhir zaman telah tertulis dalam nas mengatakan bahawa tertegaknya daulah islamiyah dan hukum islam bukanlah dari sokongan tok-2 lebai yang kat dlm masjid ni (bermaksud orang islam yang baik) tetapi islam ketika itu akan ditegakkan oleh banyuan dan sokongan puak-2 fasik dan musyrikin" saya hanya dapat beristiqfar mendengar khutbah 'imam' PR tersebut. Tujuan imam tersebut memetik entah dari mana sumber bermaksud untuk memujuk jemaah mengiyakan dan menredhokan kerjasama PAS, PKR dan DAP dlm pilihanraya di m'sia. Begitulah alimnya tok-2 guru PAS tentang memutarbelit hukum islam. Saya tidak berkata dusta, malah semua jemaah mendengar dua kali khatib tersebut mengulang dakwaan tersebut bagi menanam kelubuk hati para jemaah.
Meng 'Mahdi' kan DSAI ini adalah rentetan kesesatan besar yang kini melanda pakatan haramjadah luar tabie selepas LGE dikhalifahkan dan Lebai Nik Aziz diangkat martabat setara nabi.