Tuesday, December 27, 2011

Apa Agaknya Khabar Abang Mat?



Lama tak dengar cerita dan berita dari Timbalan Presiden yang paling unik dalam sejarah penubuhan PAS ni.

Horas! katakan unik pasal walaupun pernah ditangkap berkhalwat dengan isteri orang dalam keadaan hanya bertuala dan kuat pulak bercakap lucah ditelefon...dia tetap diangkat jadi pemimpin nombor 2 dalam PAS yang kononnya mahu memartabatkan ISLAM.

Lama benar Abang Mat menyepi diri dan tak tampil dengan lawak-lawaknya yang segar dan menghiburkan.

Dalam isu Dr Hasan Ali dan Ustaz Nasha pun Abang Mat senyap tanpa membuat sebarang kenyataan.

Apa agaknya khabar abang Mat kita...

Sihatkah dia?
Makin tembamkah dia?

Sudah pulihkah kecederaan dilututnya akibat dilanggar landrover polis...ehh! bukan landrover...kereta polis?

Sudah sembuhkah penyakit buasirnya (klik disini)?



3 comments:

TokAyah said...

Abang mat dah faham makin banyak dia fitnah makin banyaklah skandal abang mat dengan bini orang akan di keluarkan. Abang mat tak boleh komen apa2 nak kata ulama tak juga. Nak kata profesional tak juga. Nasb kau lah PAS PIS PUS. Pas dah nak pupus.

Jeffry said...

ABG MAT LARI MASUK GUA BERMEDITASI. CARI AURA BARU UTK BERPERANG PRU NANTI. AGAKNYE DIA SERU WALLY SLIPAU MINTAK BAJU KALIS PELURU KEHKEHKEHKEH

Nok said...

bang mat mana mau lari..semua rakyat sudah tau...jgn dok spin sana sini....sedap ni mah....kantoi nampak nya di PRU13 nanti........tuhan tahu apa abg mat dah buat....dah tiba masa abg mat bersara....jgn tambah dosa lagi dgn buat fitnah..buat taubat nasuah...tapi tibai bini org rasanya dosa tak boleh di ampun.....timbalan president pas buat keje macam tu...nauzubilah....