Thursday, October 6, 2011

Cari Simpati: PAS Cipta Dan Gantung 'Banner' Kutuk Diri Sendiri.



Khabarnya 'banner' diatas telah digantung disekitar Batu Gajah, Perak semenjak beberapa hari yang lalu.

Tapi pada Horas!, tidak mustahil 'banner' ini dicipta, dicetak dan digantung sendiri oleh juak-juak PAS. Lepas itu pakat buat laporan polis dan tuduh kononnya 'banner' tersebut dipasang oleh pihak tidak bertanggungjawab yang cuba menjahanamkan PAS.

Kebiasaannya UMNO akan dijadikan kambing hitam. 

Selain menggunakan pentas ceramah untuk memfitnah dan memaki hamun, taktik menggantung banner yang mengutuk diri sendiri ini juga sebenarnya adalah kaedah biasa yang digunapakai oleh PAS untuk meniup api kebencian melampau pengikut-pengikut mereka kepada UMNO.

Mereka pernah menggunakan taktik ini di Melaka semasa PRK Merlimau dulu. Mereka sendiri yang cipta, mereka sendiri yang cetak, mereka sendiri yang gantung...kemudian mereka sendiri yang pergi turunkan banner-banner tersebut. Baca disini.

Niatnya mahu menimbulkan kebencian pengundi-pengundi di Merlimau kepada UMNO dan calonnya yang bertanding disitu dan seterusnya memberikan undi kepada calon mereka. Tapi mereka silap, sudahnya calon mereka sendiri yang tergolek.

Pelik benar perangai dan cara politik PAS. Tak cukup dengan hinaan yang diberi oleh DAP dan PKR selama ini, mereka pakat pula hina diri mereka sendiri untuk memancing simpati rakyat.



4 comments:

Anonymous said...

Puak PAS memang alim pasal Dengki, Khianat, Fitnah, Mengumpat, Kata Mengata, Tabur Fitnah dan boleh semua. asalkan dapat tawan putrajaya. Haram Halal belakang kira. semua sapu, peduli apa.

Anonymous said...

dah dapat ketua dan timbalan pun mereng, bodoh dan kaki merapu.. tu yang semua penyakit ader kat mereka ni... tak payah layan agenda bangang mereka!!! biar Fuckatan terjun lombong ramai2

Anonymous said...

Kesian UMNO la ni... Xde modal nk berhujah. Inilah cre yg ade nk lwn Pakatan Rakyat.
Hidup Islam!!! Hancur UMNO!!!
ALLAHUAKBAR!!!

Anonymous said...

anon 2.18
ko bodoh ke?? tak baca habis ke ape? Yang buat onar tu orang PAS mangkuk jugak..pastu salahkan UMNO..Islam tetap hidup..yang hancur ialah PAS...ALLAHUAKBAR..Talqinkan PAS..biar berkubur disetiap negeri..