Thursday, October 27, 2011

Wow! Siapa Pemimpin Pembangkang Yang Ketagih Liwat Isteri Tu?



Nampaknya dah ada pemimpin pembangkang yang jadikan draf hudud PAS sebagai modal untuk menghalalkan hukum meliwat isteri. Kesempatan tersebut diambil kerana draf perundungan hudud PAS berkaitan liwat amat longgar dan mengelirukan.

Horas! tidak tahu siapa gerangan pemimpin pembangkang yang ketagih meliwat isteri sendiri tu, mungkin dari PAS...atau mungkin juga dari PKR.

Horas! tak rasa pelik kalau dia dari kalangan pemimpin PAS. Maklumlah, nafsu serakah segelintir pemimpin PAS pun boleh tahan. Timbalan Presidennya sendiri pun pernah ditangkap berkhalwat dengan isteri orang dalam keadaan dia hanya bertuala.

Kalau dari kalangan pemimpin PKR lagilah Horas! tak pelik atau hairan. Apa yang nak dipelikkan kalau ketua agungnya sendiri pun kaki liwat?

Berbalik pada tajuk diatas, bila si isteri membantah, si pemimpin pembangkang yang haprak itu pakat pula tunjuk Enakmen Hudud PAS (Seksyen 14) yang berbunyi, "Liwat ialah satu kesalahan yang merupakan persetubuhan diantara seorang lelaki dengan seorang lelaki yang lain atau diantara seorang lelaki dengan seorang perempuan selain daripada isterinya yang dilakukan diluar tabii iaitu melalui dubur".

Kerana tidak tahan asyik diliwat, maka si isteri telah berjumpa dan mengadu kepada YB Zulkifli Bin Noordin. Si isteri malang tersebut mahu memohon cerai dari suaminya.

Berikut Horas! petik apa yang ditulis oleh YB Zulkifli didlam blognya.
"Sebenarnya teman pada mulanya tidak menyedari kelompongan didalam Enakmen tersebut. Sehinggalah seorang isteri pimpinan pembangkang datang mengadu kepada teman mahu memohon cerai. Pengadu ni isteri kedua seorang pemimpin pembangkang. Masih muda, bawah 30 tahun. Beliau datang dengan aduan mahu bercerai, kerana tidak tahan "didatangi oleh sang suami melalui pintu belakang"!

Teman agak terperanjat dengan pendedahan si isteri ini. Kebetulan teman kenal pemimpin yang dia sebut. Teman katakan takkan polan tersebut tidak tahu "mendatangi isteri melalui pintu belakang" adalah dila'nat, dan dikutuk ALLAH!

Namun si isteri menyatakan kepada teman, sang suami menegaskan "mendatangi pintu belakang" isteri ini diperbolehkan! Dan si isteri menyatakan antara hujah sang suami untu menghalalkan tindakannya menduburi isterinya, sang suami menunjukkan kepada beliau Enakmen tersebut yang jelas menunjukkan satu kekeliruan."
Nampaknya ada yang sudah jadikan draf hudud PAS sebagai modal untuk menghalalkan hukum meliwat isteri. 

Tapi pelik juga, mengapa isteri pertama tak failkan tuntutan cerai pula? Hmmm..mungkin isteri pertama terselamat daripada diliwat kerana punggungnya tidak semantap punggung isteri kedua yang masih berusia dibawah 30 tahun.....agaknya lah.



3 comments:

Anonymous said...

apa ke susahnya report je lah kat polis, report kat pejabat agama, nanti dia tanya ada 4 orang saksi tak?

Anonymous said...

Agaknya pemimpin pembangkang yg kemaruk meliwat bini tu mmg letak jer enakmen hudud pas tu kat tepi katil...puihhhhh!!!!

Anonymous said...

Sedap liwat bontot isteri tuh!