Tuesday, April 16, 2013

Fitnah Lagi! Markas PAS Dibakar Penyokong UMNO.

Tadi baru Horas! buat posting pasal perangai jahat lebai PAS yang buat fitnah kononnya UMNO melempar markas mereka di Dusun Tua dengan cat merah.

Tup-tup sekarang ni lebai-lebai PAS yang kopiah tak lekang dikepala ni sebarkan lagi fitnah kononnya penyokong UMNO cuba membakar markas mereka di Sungai Semungkis pula.

Aduhaiii! bawak-bawak lah bertaubat wahai lebai-lebai PAS....zaman sekarang nak cari simpati orang ramai dengan cara buat cerita rekaan begini tak laku lagi dah.

Untuk pengetahuan rakan-rakan pembaca sekalian...jarak markas yang dilempar cat sebelum ini dengan markas yang kononnya cuba dibakar di Sungai Semungkis ini tak jauh. Sekitar 3km sahaja.

Ini gambar yang dijaja lebai PAS dalam usaha mereka membuat fitnah memburukkan UMNO.




Kalau sebelum ini yang menyebarkan fitnah markas PAS dilempar cat merah lebai muda....fitnah markas PAS cuba dibakar ini pula disebarkan oleh lebai tua berjanggut ini.



Kali ini tak payah lah Horas! nak tulis panjang-panjang menepis fitnah ini. Rakan-rakan pembaca sekalian pun boleh fikir sendiri. 

Logikkah orang yang ada niat nak membakar markas PAS tersebut siap pegi beli arang 2-3 kilo dikedai, kemudian bawak kemarkas PAS dan susun cantik-cantik tepi dinding? Nak menyalakan arang pun silap-silap amik masa 10-15 minit. Kalau sampai kena 10-15 minit nak tunggu api menyala...kepala pun dah kena pelangkung kalau terserempak dengan lebai-lebai PAS.

Kan lagi senang kalau pegi beli petrol, simbah dan kemudian bakar jer? Ni tidak...siap susun arang entah apa bagai.

Inilah akibatnya bila dah ketagih memfitnah. Mereka tak peduli fitnah mereka itu logik ke tidak. Janji hati mereka puas.

Oh ya! sebelum terlupa..Horas! nak bagi tau...lebai yang menyebarkan fitnah ini jugak lah yg pernah buat 'patwa' roh anggota keselamatan beragama Islam yang terkorban di Lahad Datu dulu tak layak dihadiahkan dengan bacaan Al-Fatihah. Klik disini.

Horas! : Bukan markas UPU PAS Sungai Semungkis ada buat bbq baru-baru ni ke? hehehehhehe!!..

7 comments:

Anonymous said...

caya la horas. Bongkar lagi penipuan dan fitnah puak bangkai hijau dalam fuckatan tu...

Anonymous said...

pru13 tak sesuai lagi berkempen mengharapkan simpati. umbo bukan bodoh nak bakar banyak tu aja. kami sudah tak percaya pada pas yg berketayap tapi berzina. nak belakun baik. padan muka pas tak dapat undi dari aku kali ni.

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

azeme wahid...semoga Allah membalas perbuatan yang menfitnah saudara seagama....Amin...

MELAYUJATI said...

Kalau pakai petro; bro mau terbakar terus bangsal tu, jadi pakai arang le senang nampak bukti....kalau syaiton tu jahat puak PAS ni lagi jahat. Menuduh tanpa bukti....apa apa pun UMNO juga yang kena, tapi bila kerajaan pimpinan UMNO bagi BRIM deme juga yang berbaris dulu nak duit 500 nak beli arang nak bakar bangsal ha ha

Anonymous said...

bukan ke diorang bakar arang tu nak halau nyamuk?

Anonymous said...

agaknya org yg nak bako markas pas tu lupa nak bawk kipas satay horas, tu yg arangnya tak mo nyala hu hu hu!

arm NRU12 said...

wahhhh!!! sendiri bubuh arang dahtu boleh plak kau tuduh UMNO punya keje? bodoh tahap apo ekau ni arrr? aku anak jati dusun tua akan pastikan yg ekau punyo calon melingkup maso PRU13 ni nanti...