Saturday, April 20, 2013

Stail Celaka PAS Tipu Pentaksub Mereka.

Terdesak nak buktikan kepada pentaksub yang Allah sentiasa bersama Parti Isle mereka...gambar edit macam ni pun puak PAS sanggup jaja...


4 comments:

MELAYUJATI said...

Silap2 awan tu bertukar menjadi kilat menyambar calon PAS kerana menjual kalimah "ALLAH".

Anonymous said...

Salam horas. Kalo kalimah ALLAH pun Pas sanggup jual, apa sgt le stakat nak edit benda2 cam nih. Celah gigi pencacai Pas je tuh.

Anonymous said...

Elok le ada gambar mcm tu....peringatan kpd PAS...Jaga Kalimah Allah....walau dengan apa cara sekalipun....jangan dok gadai ikut suka hati.....

arm NRU12 said...

SubhanALLAH! sanggup diorang buat sampai macamni sekali...kerana nakkan kuasa memerintah kawasan yg tak seberapa...