Sunday, April 21, 2013

Fitnah PAS Kata Tak Dibenarkan Berkempen Di Putrajaya Kantoi....

PAS kata mereka dihalang untuk berkempen di Putrajaya..

PAS kata kalau nak kempen pun kena menyorok-nyorok di pinggiran putrajaya.

Kata PAS, nak naikkan sehelai bendera mereka di Putrajaya pun tak dibenarkan, apatah lagi nak bukak bilik gerakan, dah tentu diharamkan terus.

Pencacai PAS pun apa lagi...terus kaitkan perjuangan mereka di putrajaya sama seperti perjuangan Rasulullah yang sentiasa ditindas dan dihalang kafir quraish sewaktu mula-mula berdakwah di Mekah.



Yang dalam gambar tu apa wahai PAS?

Kaunter bergerak Jabatan Pendaftaran Negara?
Tandas awam?
Balai polis?

atau.....

Stesyen bullet train Husam...?



4 comments:

Anonymous said...

OOooo..itu adalah ANJING yg tengah cari tuannya.. Cpt2 sape2 blh tulung bawa dia org gi pusat perhilitan..takut2 ada penyakit anjing gila..nati org Putrajaya kena serang yooo..

Anonymous said...

Itu kandang kambing daa, satu lg projek husam kusam.

Anonymous said...

dimana ada PAS..DAP..PKR di situ pasti TAK AMAN...

arm NRU12 said...

hampeh!!! yg siap letak wau kt jalan masuk ke putrajaya tu apa? tau2 semalam aku tgk dh kena palam ngn bendera bn plak dh, hahahahahahahaha...
yg berderet2 bendera kt tepi jejambat tu apa?
aku penghuni kuarters kt putrajaya ni dok sabar je la bebanyak ngn geng2 pasang bendera ni...tengah2 malam duk ketak ketik ketuk pacak bendera, huhuhuuuu...nk tido pun payah woooo...