Sunday, April 21, 2013

Orang Lain Sibuk Dengan Penamaan Calon, PAS Sibuk Ambik Kesempatan Berdemo Mintak Harga Minyak Turun.


PAS dengan perkataan bodoh memang akrab.

Akrabnya macam isi dengan kuku.

Orang lain sibuk dengan penamaan calon...PAS Hulu Langat sibuk berdemo mintak harga minyak diturunkan.

Aksi Unit Amal PAS menjaga jalan mengalahkan polis trafik. Main suka hati dia orang je suruh kereta sebelah sini stop...kereta sebelah sana jalan.

Tak pasal-pasal pekan Kajang sesak teruk.
Jalan-jalan nak masuk ke Kajang jem berbatu-batu.

Konon buat demo mintak harga minyak turun nak bagi orang marah kat BN.
Memang betul ramai yang marah...tapi marah pasal terperangkap dalam kereta 2-3 jam.

Tu sebabnya tak banyak kereta yang lalu lalang support demo PAS. Yang marah buat muka ketat ramai lah.

Sah berbakul-bakul PAS dapat sumpah seranah free hari ni.









kredit foto : Mohamad Jan

2 comments:

Anonymous said...

KESIAN MEREKE TELAH DIPERBODOHKAN OLEH PEMIMPIM MEREKA. BAGUS DOK ADA!

arm NRU12 said...

demo demo demo...itu je la cara yg diorang tau...