Monday, June 13, 2011

Pakatan Haprak Sudah Terlalu Sebati Dengan Taktik Politik Yang Kotor Lagi Busuk.



Pakatan Haprak tidak pernah putus ikhtiar untuk mecari jalan memburuk-burukkan UMNO. Tak boleh cara A, mereka cuba cara B. Kalau cara B tak jalan, mereka cuba pula cara C...dan begitulah seterusnya.

Otak hampas mereka cukup kreatif mencipta fitnah. Harapan mereka, dengan fitnah-fitnah yang mereka cipta, rakyat akan jadi menyampah, meluat dan marah kepada UMNO dan seterusnya beralih arah memberikan sokongan kepada gabungan haram Pakatan Haprak mereka.

Ada macam-macam pendapat yang dilontarkan berkaitan pengedaran vcd seks Mat Sabu. Ada yang kata itu adalah tindakan sabotaj ahli PAS sendiri yang tidak berpuas hati dengan kemenangan Mat Sabu merebut jawawatan timbalan presiden PAS dan pelbagai andaian lagi.

Tapi Horas! melihat penyebaran vcd rakaman video seks  yang tertera gambar timbalan presiden PAS yang pernah ditangkap kerana berkhalwat diatasnya tidak lebih dari sekadar usaha terbaru Pakatan Haprak untuk memfitnah UMNO.

Mereka yang buat salinan, mereka yang cetak gambar Mat Sabu diatasnya dan mereka juga yang pos dan edarkannya. Mereka sasarkan edarannya kekawasan yang majoriti penduduknya Melayu kerana mereka tahu kawasan-kawasan yang peratus penduduk Melayunya tinggi masih lagi memberi sokongan kepada UMNO. 

Kemudian pemimpin-pemimpin mereka yang tinggal dikawasan yang sama, yang turut mendapat kirirman  rakaman tersebut akan pura-pura buat terkejut dan menggelupur pergi membuat laporan polis sambil menyumpah seranah dan menuduh itu semua kerja UMNO.

Kononnya UMNO tidak berhati perut dan sentiasa menganiaya mereka.

Dengan menyebarkan vcd akaman aksi seks tersebut, mereka berharap sokongan Melayu kepada UMNO dikawasan yang mereka jadikan sasaran itu akan merudum dan seterusnya beralih kepada calon-calon Pakatan Haprak yang bakal bertanding didalam pilihanraya nanti.

Sebenarnya taktik kotor, busuk dan tidak bertamadun seperti itu sudah biasa mereka pakai dan gunakan sebelum ini.

Di PRK Merlimau dulu mereka naikkan poster-poster yang menyatakan jika mengundi PAS akan masuk syurga. Bila timbul rasa kurang senang dikalangan pengundi mereka dengan pantas menuding jari kepada UMNO.

Mereka tuduh UMNO yang buat walaupun hakikatnya merekalah yang mencetak, menaikkan dan kemudian menurunkannya sambil bepura-pura marah dan buat kecoh menjerit mengatakan UMNO jahat! UMNO jahat!...


Seterusnya baca disini...

Di PRK Kerdau pun mereka jalankan taktik kotor mereka, tapi cara dan kaedahnya berlainan. Di Kerdau mereka upah budak-budak yang tidak tahu apa-apa dan belum matang berfikir untuk merosakkan bendera dan poster BN.  

Bila budak-budak tu kantoi, juak-juak Pakatan Haprak yang mengupah mereka pura-pura buat tak tahu dan dengan selamba menyebarkan kepada pengundi bahawa itu kerja UMNO untuk menganiaya dan memburuk-burukkan Pakatan Haprak walaupun hakikatnya mereka sendirilah yang merancang kejadian tersebut.

Di PRK tenang jdulu uga berlaku perkara yang sama. Mereka upah pihak-pihak tertentu untuk membakar dan merosakkan bendera serta poster BN dan kemudiannya tuduh itu kerja jentera pilihanraya UMNO.

Mereka fikir rakyat terlalu mudah untuk diperbodoh-bodohkan. Taktik buruk dan kotor yang mereka gunakan di PRK Merlimau, PRK Kerdau mahupun PRK Tenang akhirnya memakan diri mereka sendiri apabila rakyat mengetahui perkara yang sebenarnya. Calon-calon yang mereka letakkan untuk bertanding dikawasan berkenaan akhirnya kalah dengan bergaya.

Nampaknya Pakatan Haprak tidak pernah serik. Akibat dilanda sindrom pengecutan otak yang kronik dan kebodohan yang melampau, mereka tetap ghairah untuk menggunakan taktik-taktik kotor secara berterusan. Kini mereka mereka gunakan pula vcd rakaman seks Mat Sabu dengan harapan impak yang bakal dihasilkan lebih maksimum.

Diantara Pakatan Haprak dan taktik politik yang kotor dan busuk memang tidak boleh dipisahkan...ibarat kentut dengan tahi...khaakkkk ptuuuihhh!!!



1 comment:

Anonymous said...

Biasala la pkr dgn pas. kejer lain takde...melainkan menipu, menipu & terus menipu rakyat. puak tu ingat semua rakyat bodoh mcm pengikut2 dia.