Thursday, May 26, 2011

Habislah Lelaki Y, Pasangan Jimaknya Dalam Video Seks Telah Dipanggil Polis.



Polis hari ini mengesahkan sudah memanggil wanita yang ditutuh oleh lelaki dalam video seks yang wajahnya, bentuk badannya, cara jalannya dan segala-galanya sebijik macam Anwar Ibrahim...tapi bukan Anwar Ibrahim.

Walaupun macam-macam alasan yang direka serta dicipta oleh Anwar dan dan puak-puak Pakatan Haprak untuk menafikannya, namun semuanya bukan sahaja gagal malah semakin menjerut tengkuk Anwar sendiri.

Hinggakan kerana terlalu terdesak mahu mencari alasan, Chegubard yang dikalahkan dengan mudah dan dimalukan oleh Sam Kemetot dalam pemilihan AMK yang lalu terpaksa menggambarkan yang dia seolah-olah tahu macam mana gaya dan cara Anwar ketika mengawan. Baca disini

Suka hati Anwar dan puak-puak Pakatan Hapraklah mahu mencipta dan merekasaya alasan apa sekalipun. Bangkai gajah takkan boleh ditutup dengan nyiru. Yang penting kini, rakyat sudah semakin yakin dan percaya bahawa lelaki gersang didalam video itu memang sah Anwar Ibrahim.

Selepas ini Horas! yakin, berdasarkan keterangan yang telah diberikan oleh wanita terlibat...pihak polis akan memanggil pula Anwar untuk memberi keterangan. Minta wanita berkenaan sahkan samada benar atau tidak Anwar yang menutuhnya dalam video tersebut. Selepas itu minta pula wanita itu buat pengecaman keatas punai Anwar kah...kah..kah...kah.

Kepada puak-puak Pakatan Haprak, jika Anwar dipanggil polis memberi keterangan nanti, jangan pula kata yang datang memberi keterangan itu bukan Anwar Ibrahim, tapi lelaki lain yang serupa dengan Anwar yang telah diupah oleh UMNO. Bukan apa...nampak bangang sangat kalau bagi alasan macam tu.



1 comment:

Anonymous said...

Mcm cacing kepanasan la anwar al-jubs..padan muka.