Friday, May 27, 2011

Kalau Tak Menipu Dan Membelit Bukan Anak Kit Siang Namanya.



Begitulah perangai biawak besar dari Pulang Pinang ini. Agaknya, bangun saja dari tidur setiap pagi...perkara pertama yang biawak ini fikir ialah apa yang patut ditipu dan dibelitnya untuk hari berkenaan. Setiap hari ada sahaja perkara yang nak ditipu dan dibelitnya.

Semalam biawak bermata sepet berkenaan membelit lagi. Sekejap sahaja dia boleh lupa dengan apa yang dia sendiri cakap. Kalau sehari sebelumnya dia ketakutan dan sarankan pemimpin Pakatan Haprak jangan bubarkan DUN jika PRU13 diadakan tahun ini, semalam dia kata pula tindakan kerajaan tidak menaikkan harga petrol RON95, diesel dan gas petroleum cecair (LPG) bukti kerajaan takut berdepan Pakatan Haprak dalam Pilihan raya umum akan datang.

Dia yang menggelupur ketakutan sampai tak mahu bubarkan DUN tapi boleh pulak kata BN dan UMNO takut pada Pakatan Haprak dalam PRU13 akan datang. UMNO takut pada Pakatan Haprak?...khhaaakkk ptuuuuiihhhhhhh..!!!

Kerajaan mengambil keputusan tidak menaikkan harga petrol RON95, diesel dan gas petroleum cecair kerana menjaga kepentingan rakyat. Kerajaan BN yang diterajui UMNO tidak mahu rakyat baik Melayu, Cina, India dan segala bangsa yang ada dinegara ini terbeban wahai biawak sepet oiiii!! Bukan macam kerajaan DAP di Pulau Pinang yang hanya menjaga kepentingan kaum Cina sahaja, tapi kaum lain habis dianiaya dan ditekannya.

Yang anehnya, walaupun sudah jelas dia mempunyai penyakit suka menipu dan membelit yang kronik disamping gemar menganiaya Melayu di Pulau Pinang, juak-juak PKR dan PAS tetap menyokong dan menjilat tapak kakinya. Mereka samakan sibiawak dengan khalifah Islam yang dihormati, Umar Abdul Aziz. Kemudian mereka pakat puji dia tinggi melangit.

Pada Melayu-melayu yang ada dalam PKR dan PAS...insaflah demi kebaikan agama dan bangsa. Si biawak puaka akan tetap anti pada Islam dan umat Melayu walau anda semua jilat tapak kakinya sampai putih berkilat sekalipun.

Sedarlah!...



No comments: