Tuesday, May 31, 2011

Kasihan PAS, Terus Dibangsatkan Oleh DAP Di Selangor.



Kerajaan Selangor yang bekerjasama dengan i-City akan menganjurkan konsert MTV World Stage di Shah Alam pada 24 Julai akan datang. 

Khabarnya, DAP dan PKR langsung tidak memaklumkan kepada PAS berkenaan perancangan untuk menganjurkan konsert berkenaan. Tahu-tahu keputusan untuk meluluskannya telah pun dibuat oleh kerajaan negeri. 

PAS betul-betul jadi macam cacing kepanasan sekarang. Apa nak jawab kalau umat Islam di Selangor terutamanya yang tinggal di Shah Alam pertikaikan nanti? Sudahlah dulu bukan main lagi mengutuk dan memfitnah kononnya UMNO yang suka menggalakkan maksiat. 

Nak dibantah, takut pula akan disergah dan dimarahi oleh DAP. Bukan sekali dua Ronnie Liu pernah mengamuk sakan bila PAS berani pertikaikan apa yang DAP dan kerajaan negeri mahu buat. Hasan Ali sendiri pun pernah kena sebab isu arak dulu.

Nak harap Khalid Samad menentang dan membantah kerana dia ahli parlimen Shah Alam, kirim salam sajalah...jauh panggang dari api. Nama Allah pun nak dilelongnya demi DAP. Silap-silap kalau disuruh membaca doa di awal konsert itu, melompat dia pergi.

Kasihan PAS Selangor, dari dulu sampai sekarang tak sudah-sudah diperlekeh dan dibangsatkan oleh DAP. 

Bila UMNO ajak bersatu demi kebaikan umat Islam dan bangsa Melayu tak mahu. Kononnya bersatu dengan DAP lagi mulia dan diredhai Allah daripada bersatu dengan UMNO. Sekarang rasakanlah. Jilatlah dua-dua belah tapak kaki DAP tu lagi.



12 comments:

689ers said...

Nanti juak PAS kata....ni UMNO la yg bagi lesen utk konsert ni hehehehe. Spt biasa la...nak selamatkan bontot dari diliwat heehehehehe

Anonymous said...

Btul tu. Tak mustahil bila dah terdesak nanti pas cakap permit tuk konsert tu umno selangor yg luluskan.

Puak pas nih bangangnya tahap cipan. Apa je yg bos diorg cakap...diorng bantai percaya bulat2 je.

Anonymous said...

Atau pun ... UMNO yg cadangkan buat concert tu ... DAP/PKR/PAS hanya luluskan je !!!

Horas! Hulu Langat said...

Tu agenda DAP nak rosakkan orang Melayu di Shah Alam. Dulu dah serang dengan arak...skrg serang pulak dengan konsert besar-besaran bertaraf dunia.

Anonymous said...

kenyataan kalian dlm ni mmg menunjukkan tahap keimanan kamu terhadap agama Islam mmg tersngat2 rendah.kalau benar kamu tu bagus sgt, mngapa tak buat bantahan pd prhimpunan maksiat sejuta belia tu?sb yg menganjurknnya ialah pemimpin2 korang yg mengaku Islam.ttg DAP tu, lu fikirlh sendiri.

Anonymous said...

kalian kata DAP nak rosakkn org melayu.yg perhimpunan maksiat sejuta belia tu DAP anjurkan juga ke?lu fikirlh guna kepala lutut lu sendiri.....

Anonymous said...

jgn salahkn org lain kalau diri sendiri pun tak betul....piraaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

Anonymous said...

Podahhhh 50 Tahun UMNO perintah negara habis jahanam anak muda, beranak luar nikah... bayi betaburan di tepi jalan, rempit siang malam, kutu dan kayat sepanjang jalan ... tak payah nak kata DAP buat jahnam orang Melayu. Penjahnam Melayu no.1 tak lain tak bukan Umnolah. Melaka buat Univesiti Harami (Anak Haram) .. podah umno!!

Anonymous said...

Podahhhh 50 Tahun UMNO perintah negara habis jahanam anak muda, beranak luar nikah... bayi betaburan di tepi jalan, rempit siang malam, kutu dan kayat sepanjang jalan ... tak payah nak kata DAP buat jahnam orang Melayu. Penjahnam Melayu no.1 tak lain tak bukan Umnolah. Melaka buat Univesiti Harami (Anak Haram) .. podah umno!!

Horas! Hulu Langat said...

Anon 11.58 : lebih 50 thn umno memerintah...negara maju, rakyat makmur, malaysia dihormati negara2 lain. Cuba tengok kelantan yg diperintah pas...apa ada? Yg kena hiv pun melantun-lantun jumlahnya.

Keadaan ekonomi kelantan yg hampeh menyebabkan ramai anak2 muda dari negeri tu yg berhijrah keluar. Bila dah berhijrah...jauh dari mak bapak, tu yg jadi rosak. Ada yg jd mat rempit..ada yg mengandung dan mcm2 masalah lg. Tp umno dituduh sebagai punca masa
Ah. Melaka tampil membantu dgn membuka tempat yg kau gelar universiti tu.

Oh ya! Dalam kau kata umno punca maksiat itu dan ini tu, sarang segala maksiat yg jaraknya sejengkal dgn opis tok guru tu dah tutup ke belum?

Horas! Hulu Langat said...

Ni nak tambah sikit lg. Pakatan rakyat selangor kata tujuan nak buat konsert tu kononnya kerana nak jadikan shah alam sebagai pusat pengetahuan. Tak ke bangang namanya tu? Umno atas tujuan yg sama bina uitm di shah alam...pakatan rakyat buat konsert...kah kah kah!

MELAYU KULAI said...

Harap Selangor balik kpd UMNO BN. Teruskan usaha anda Bro. Kami sokong selaluuuu..
Sy dah pautkan blog ini.
Selamat Berjuang