Thursday, May 19, 2011

Pencacai Pakatan Haprak Sebarkan Berita Kononnya Tun Mahathir Telah Meninggal Dunia.

Kita semua tahu bahawa Tun Mahathir telah dimasukkan ke wad biasa Institut Jantung Negara (IJN), pada jam 6 pagi semalam bagi rawatan sakit dada selepas demam dan batuk sejak dua hari lalu. Dijangkakan beliau akan terus berada di IJN selama seminggu

Tapi si biawak tuan punya akaun FB dibawah tanpa sedikit pun rasa bersalah telah menghebahkan berita palsu kononnya Tun Mahathir yang kita semua sayangi telah meninggal dunia. Dan berita yang disebarkannya disambut pula dengan riang gembira oleh beberapa ekor lagi biawak yang lain.



Bayangkan berapa punya buruk buruk perangai pencacai-pencacai Pakatan Haprak hinggakan berita-berita sebegitu pun mereka boleh buat main-main. Inilah hasil tarbiah pemimpin-pemimpin PAS dan PKR kepada pengikut-pengikut tegar mereka.

Pemimpin kencing berdiri...pencacai-pencacai yang dipimpin bantai kencing berlari! Tun Mahathir yang begitu banyak berjasa pada negara dikutuk dan dihina sewenang-wenangnya tanpa sedikit pun rasa bersalah. 

Pada pencacai Pakatan Haprak sekelian, sedarlah...banyak jasa-jasa Tun Mahathir yang telah dinikmati hasilnya oleh datuk, nenek, emak, bapak dan diri kamu sendiri.

                

No comments: